E timpul pentru un nou lider pe piaţa SUV-urilor (galerie foto)

4x4 ca la teatru!

E  timpul pentru un nou lider pe piaţa SUV-urilor (galerie foto) E timpul pentru un nou lider pe piaţa SUV-urilor (galerie foto)

Infiniti e un brand de care românii au auzit recent. Toţi românii. Este Nissan-ul de America, aşa cum ne-am obişnuit să-i spunem. Aşa cum Acura e brand-ul Honda pentru SUA, aşa cum Lexus e Toyota pentru americanii cu bani. După ce au dat drumul la treabă acum zeci de ani, s-au transformat în nişe de lux pentru producătorii originali recunoscuţi ca Honda, Nissan sau Toyota peste tot în lume. Mai puţin Toyota care de la înceut s-a poziţionat cu Lexus ca marcă premium şi a continuat să-şi facă “volumele” cu Toyota. Sunt maşini scumpe, premium, care teoretic se bat cu Mercedes, Audi şi BMW. Treaba e că în Europa, dominaţia germană e mult prea puternică în raport cu recunoştinţa pentru fiabilitatea şi luxul asiatice. Ok, poate în ultimii ani au mai pătruns chiar şi în România câteva maşini japoneze de lux, dar nu răsar în niciun caz precum ciupercile după ploaie.

Din păcate pentru aceste mărci, există în continuare asocierea cu brand-urile asiatice – chinezeşti, coreene. Cu toate că şi Hyundai sau Kia au crescut enorm în tabelul calităţii. Deja poţi să spui că achiziţia unui Opel, Renault, Ford, Citroen sau Peugeot în loc de o Kia sau un Hyundai e o prejudecată. Nivelul motoarelor, al calităţii materialelor şi al serviciilor postvânzare sunt  - îndrăznim să o spunem – acelaşi nivel. Poate că mai e un pas mic de făcut la design-ul interior care încă trădează vizibil luminiţe şi butonaşe colorate specific-asiatice.

Între 14 şi 18 noiembrie se deschide Salonul Auto Internaţional de la Dubai şi Infiniti e gata să vină cu un concurent musculos pentru Q7. QX80 e gata să dea tot ce are Japonia mai bun în maşini. Avem deja nişte frânturi oficiale cu maşina şi nu prea vedem obstacole pe drumul unei comparaţii cap la cap cu monstrul german. O bătălie ca între monştri.

Infiniti a plecat de la conceptul Monograph când a construit versiunea de serie a lui QX80. Prototipul a fost arătat în aprilie, la Salonul Auto Internaţional de la New York. Alfonso Albaisa, vicepreşedinte de design la Nissan e foare încrezător în maşină şi zice că din punctul de vedere al job-ului pe care îl are, maşina este un nou lider mondial la cum arată.

Din surse externe, motorul va fi V8-ul de 5 litri şi 400 de cai putere. Aşa mai venim şi noi din Japonia.

Autor Alexandru Banu

 

 

 

 

 

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.