Eveniment: Caravana Toyota Experience 2011

A doua ediţie a Caravanei Toyota Experience, ce se va desfăşura în perioada 15 mai - 30 octombrie în 17 oraşe din ţară, oferă participanţilor posibilitatea de a testa întreaga gamă de modele Toyota.

Eveniment: Caravana Toyota Experience 2011 Eveniment: Caravana Toyota Experience 2011

Caravana Toyota Experience 2011 pune la dispoziţia participanţilor la test-drive modele precum: iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, Auris HSD, Urban Cruiser, Rav 4, Hilux, Land Cruiser 150. În fiecare dintre cele 17 locaţii, evenimentul va cuprinde trei secţiuni:

  • Toyota Hybrid Synergy Drive - Tehnologia viitorului
  • Toyota 4X4 - Referinţa în segmentul SUV
  • Toyota Optimal Drive - paradoxul minimize & maximize - mai multă putere/consum şi emisii scăzute

În cadrul primei secţiuni, pe un traseu pre-stabilit, invitaţii vor conduce unul din vehiculele Toyota dotate cu tehnologia Hybrid Synergy Drive - Prius sau Auris HSD - în timp ce consultanţii de vânzări le vor explica pe scurt principiile de funcţionare specifice tehnologiei hibride. Provocarea va fi aceea de a atinge cel mai scăzut consum de combustibil, în condiţiile unui stil de condus economic, explicat la faţa locului. La finalul fiecărei zile, invitatul care a reuşit această performanţă, va primi un premiu.

În cadrul secţiunii Toyota 4X4, participanţii la evenimente vor avea încă odată ocazia să descopere performanţele off road ale gamei 4x4 de la Toyota. Vor avea loc demonstraţii practice cu modelele Toyota Rav4, Hilux şi Land Cruiser 150, pe un traseu construit artificial, cu un grad sporit de dificultate.

Secţiunea Toyota Optimal Drive va provoca participanţii la un alt concurs. Pe un traseu construit artificial cu jaloane, invitaţii vor trebui să realizeze un timp de parcurgere cât mai bun, în timp ce vor avea grijă să nu piardă mingea amplasată în coşul fixat pe capota fiecărei maşini.

Pentru Toyota, grija pentru clienţi, împreună cu calitatea produselor şi serviciilor oferite acestora, reprezintă pilonii principali ai dezvoltării mărcii în România. Prin acest eveniment major, Toyota doreşte să reconfirme, atât clienţilor existenţi, cât şi potenţialilor clienţi, prin demonstraţii practice, că aceste valori sunt respectate, iar grija faţă de ei este prioritatea numărul 1.

Programul desfăşurării evenimentelor pentru prima etapă (15 mai - 12 iulie):

  • Iaşi - 14-15.05.2011
  • Suceava 21-22.05.2011
  • Brăila 28-29.05.2011
  • Ploieşti 4-5.06.2011
  • Craiova 11-12.06.2011
  • Bucureşti 18-19.06.2011
  • Braşov 25-26.06.2011
  • Odorheiu Secuiesc 4-5.07.2011
  • Târgu-Mureş 11-12.07.2011
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.