EXPERIMENT ÎN PREMIERĂ: Ce poate face un carburant bun pentru performanţa unui motor uzat? (P)

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, la provocarea OMV România, va realiza un experiment inedit în această vară. Performanţa unei maşini rulate va fi pusă la încercare prin testul celor 10.000 de km. Provocarea lansată de companie a fost acceptată de triplul campion de raliu Simone Tempestini şi de partenerul său, Costin Giurgea.

EXPERIMENT ÎN PREMIERĂ: Ce poate face un carburant bun pentru performanţa unui motor uzat? (P) EXPERIMENT ÎN PREMIERĂ: Ce poate face un carburant bun pentru performanţa unui motor uzat? (P)

Cei doi fac echipă în acest proiect şi vor parcurge împreună pe şoselele din România toţi cei 10.000 de km, la volanul unei maşini second-hand. Singura condiţie, pe durata derulării experimentului, este ca maşina să fie alimentată doar cu Maxx Motion Diesel de la OMV.

Pornind de la faptul că 9 din 10 români îşi cumpără maşini second-hand din străinătate, conform cifrelor publicate de Asociaţia Constructorilor de Automobile din România, brandul OMV şi-a propus să le arate şoferilor cât de important este tipul de carburant cu care este alimentată o maşină,  mai ales dacă aceasta a fost deja rulată mii de kilometri. 

În acest context, experimentul va arăta în ce măsură poate carburantul MaxxMotion Diesel de la OMV  să îmbunătăţească viaţa unui motor uzat.

„Experimentul va fi util pentru mii de şoferi români care au trăit experienţa de-a avea o maşină la mâna a doua. Noi credem că motorul trebuie curăţat în permanenţă pentru ca viaţa maşinii să fie prelungită cât mai mult, în condiţii optime, şi carburantul OMV Maxx Motion Diesel poate face acest lucru, în timpul mersului. Experimentul pe care l-am demarat este 100% real, astfel că publicul va putea urmări toate etapele acestuia, într-o serie de episoade ce vor fi publicate pe pagina noastră de Facebook”, a declarat Daniel Ion Retail Manager OMV.

 

Etapele experimentului

Cei doi parteneri de drum, Simone Tempestini şi partenerul său, Costin Giurgea, s-au întors de curând din Germania, de unde au cumpărat o maşină rulată cu peste 160.000 de km la bord. Maşina a fost folosită timp de 8 ani şi imediat ce au ajuns cu ea în România, cei doi au dus-o în laboratorul celor de la Universitatea Tehnică din Cluj. Profesorul Bogdan Varga şi echipa sa i-au demontat motorul şi au analizat cantitatea de depuneri din interiorul acestuia.  Mai apoi, motorul a fost reasamblat, iar acum maşina a pornit la drum. Până la finalul celor 10.000 de km, automobilul va fi alimentat exclusiv cu carburantul de performanţă MaxxMotion Diesel de la OMV. De altfel, primul episod din aventura celor doi parteneri a fost deja publicat în online.

El poate fi urmărit aici:

„Obiectivul nostru este unul clar: acela de a afla în ce măsură este posibil ca un carburant de performanţă, ca OMV Maxx Motion Diesel, să cureţe şi să prelungească viaţa unui motor uzat. Cifrele vor arăta exact care este efectul acestui carburant asupra motorului la finalul cursei.”, a declarat Bogdan Varga, Profesor PhD. Habil. Eng., Facultatea de Mecanică a Universităţii Tehnice Cluj Napoca.

Campionul de raliu Simone Tempestini împreună cu partenerul său, Costin Giurgea, se vor asigura că maşina va fi mereu în mişcare, până la finalul traseului de 10.000 de km.

Experimentul OMV se va derula pe tot parcursul lunii septembrie, iar publicul va putea urmări evoluţia acestuia în timp real, pe pagina de Facebook OMV România.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.