Faceliftul lui ix20 aduce jante mai mari şi consum mai mic

Autor: Andrei Ştirbu acum 5 ani Știri

Promovat ca un MPV subcompact cu capacităţi de clasă un pic mai mare, Hyundai ix20 ajunge la Geneva 2015 cu o serie de reîmprospătări. La exterior, grila trapezoidală frontală este flancată şi de lumini de zi, în timp ce blocurile optice spate sunt constituite din LED-uri. Şi, pe lângă jantele de 15 inci, sunt acum disponibile şi noi modele de jante din aliaj, cu diametre de 16 şi 17 inci.

Interiorul rămâne lăudabil de mare, ix20 dispunând de un ampatament de 2.615 mm, în ciuda lungimii de doar 4.115 mm. Portbagajul dispune de un volum de încărcare de 440 de litri, putând ajunge şi la 1.486 de litri prin rabatarea banchetei spate. 

Din lista de bunătăţi pe care le oferă ix20 la interior se numără volanul încălzit şi un nou sistem audio, a cărui conectivitate poate fi efectuată prin intermediul iPodului, şi care dispune de 1Gb de spaţiu de stocare (My Music). 

Sub capotă, ix20 poate dispune de unul dintre cele două motoare diesel (de 1,4 litri, cu 77 CP sau 90 CP, şi de 1,6 litri, cu 115 CP sau 128 CP) şi de cele două motoare pe benzină (de 1,4 şi, din nou, de 1,6 litri). Dieselurile au fost uşor modificate, dispunând acum de mai mult cuplu – 240 Nm pentru 1.4 şi 260 Nm pentru 1.6. 

În timp ce entry-levelul pe bezină, de 1,4 litri, îşi transmite puterea doar prin intermediul unei cutii manuale cu cinci trepte, motorul de 1,6 litri poate fi cuplat acum şi unei transmisii automate cu şase trepte. Motoarele diesel (împreună cu benzinarul de 1,6 litri) vin, standard, cu o cutie manuală în şase trepte. Merită menţionat, de asemenea, că toate motorizările sunt îmbunătăţite după standardele Euro 6. 

Pentru cei pentru care „economie” este cuvântul-cheie, ix20 Blue Drive vine cu sistem Stop & Start ca dotare standard, alături de pneuri cu rezistenţă redusă la rulare şi cu o grilă frontală cu flapsuri active. 



Comentarii
Inchide