FelixOpel 2009 – întâlnirea pasionaţilor de maşini Opel

Autor: Adrian Mihălţianu 06 oct. 2009 Știri auto

Peste 100 de Opel-uriŞtiţi cum este o coloană de
peste 100 de maşini?
În primul rând lungă, depăşind un
kilometru. Un kilometru de maşini Opel, diverse
modele din diverşi ani, toate purtând un mic steguleţ galben, pe
care scria „Coloana fără sfârşit”.

Ei bine, coloana a avut, totuşi, un sfârşit fizic. Dar,
într-adevăr, nu puteai cuprinde cu privirea toate maşinile de la un
capăt la celălalt, decât din cer, eventual. Şi, pentru că Insignia
Turbo, maşina de serviciu promotor.ro la acest eveniment al
clubopel.com,
nu putea zbura prin aer, de la sol am rămas cu impresia că,
într-adevăr, coloana de maşini Opel, adunate la FelixOpel
2009, era interminabilă.

Am avut o surpriză foarte mare să constat că oamenii
care s-au adunat la Băile Felix, pentru acest eveniment, sunt
foarte pasionaţi de această marcă
. Opel este un producător
generalist, la fel ca Volkswagen sau Ford, aşa încât maşini de
genul Opel Astra sau Vectra sau Corsa sunt mai degrabă mijloace de
transport pragmatice decât maşini care să nască vise şi pasiuni
devastatoare. Sau cel puţin aşa credeam.

Deviza lor: opel@heartUn participant a declarat că de-abia
aşteaptă să-şi ia noul Opel Astra, pe care să îl adauge colecţiei
de maşini Opel Astra din celelalte generaţii. Alţii au spus, fără
falsă modestie, că îşi permit să-şi ia maşini mai scumpe sau mai
exclusiviste, însă preferă modele Opel, despre care consideră că îi
reprezintă mai bine. Au fost şi cei care au argumentat că maşinile
Opel sunt foarte uşor de modificat, cu rezultate bune şi ca
performanţe, dar şi ca fiabilitate, pentru sume convenabile.

Practic, ziua de sâmbătă 3 octombrie am putea spune că
poate fi considerată ziua Opel pentru orădeni
, care au
avut prilejul să admire această coloană de peste 100 de maşini,
care a defilat prin oraş, până la dealerul local Opel, a cărui
parcare a fost umplută până la refuz. După care participanţii s-au
întors în Băile Felix, pentru a petrece împreună sau a vizita
diverse obiective turistice.

Cu alte cuvinte, socializare nu doar prin intermediul
calculatorului, lucru pe care îl poţi aprecia doar dacă eşti unul
dintre ei.

Dar să vedem
şi

punctul de vedere al
organizatorilor FelixOpel 2009
.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide