Ferrari nu va produce niciodată maşini în 4 uşi

Rând pe rând, toţi competitorii mărcii Ferrari au cedat dorinţei de a-şi extinde gama şi au produs maşini în 4 uşi. Nu şi Ferrari. Iar aceasta nu se va schimba prea curând, susţine Amedeo Felisa, CEO Ferrari.

Ferrari nu va produce niciodată maşini în 4 uşi Ferrari nu va produce niciodată maşini în 4 uşi

Ferrari duce mai departe tradiţia construirii maşinilor cu 2 uşi. "Aşa cum ar spune Enzo Ferrari, fondatorul companiei, nu vom construi nicodată maşini în patru uşi", a declarat Amedeo Felisa, citat de revista britanică Autocar. "Şi vom păstra această tradiţie".Amedeo Felisa, CEO Ferrari susţine că dacă tehnologiile hibride şi sistemele start/stop au fost impuse de către noile prevederi legale privind emisiile de poluanţi, nimeni nu va putea impune mărcii producerea unui sedan.


E adevărat, Ferrari a arătat publicului în 1980 un concept în patru uşi numit Pinin, iar o comandă specială pentru sultanul Bruneiului, carosată de Pininfarina, a avut patru uşi. Însă absolut toate maşinile produse în serie de marcă de-a lungul timpului au ţinut de filozofia celor 2 uşi.


"Sincer vorbind, nimeni nu cere un Ferrari în patru uşi. Dacă doriţi un Ferrari în patru uşi, aveţi la dispoziţie un Maserati. Noi existăm de 60 de ani şi n-am avut niciodată nevoie de patru uşi. Ce înseamnă "niciodată" nu ştiu, dar unul dintre punctele forte ale mărcii Ferrari este obstinaţia de a păstra produsele aşa cum trebuie. Nu spun că patru uşi ne-ar afecta imaginea, dar ele nu fac parte din moştenirea noastră." a încheiat Felisa.


Aceste declaraţii vin să întărească poziţia Ferrari în topul mărcilor tradiţionaliste, prin accentul pus pe rafinamentul dus la extrem în dezvoltarea unor maşini super sportive destinate unui public exclusivist. Deşi tehnologiile destinate protejării mediului înconjurător vor fi adoptate pe scară largă în gama Ferrari, marca nu va face concesii nepermise doar pentru a câştiga cotă de piaţă pe segmente destinate mai degrabă publicului larg.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.