Ferrari pentru mămici

Roberto Corradi, directorul de dezvoltare de la Ferrari a admis de curând într-un interviu acordat publicaţiei Autocar că noul California a fost gândit pentru un public mai larg. Acum avem şi dovada.

Ferrari pentru mămici Ferrari pentru mămici

Roberto Corradi a declarat de curând că noul California a fost construit cu gândul la un segment mai mare de cumpărători, ce au nevoie variate şi de cele mai multe ori la nivelul preţului unui asemenea bolid. Ferrari avea nevoie să-şi extindă clientela pentru a supravieţui iar acest lucru i-a dat practic posibilitatea să facă bani în plus.

Pe lângă numărul mai mare de clienţi, marca italiană mai face un profit mic şi din vânzarea unor accesorii. Unele la care nu te-ai aştepta să le vezi într-un Ferrari: ca acest scaun de copii din poza de mai sus. De aceea ne aşteptăm ca noul model să beneficieze de cel mai mare procentaj de clienţi reprezentanţi ai sexului frumos.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.