Fiat 500 în Berlin

În Berlin, două panouri publicitare reprezentând noul model Fiat 500 captează atenţia privitorilor într-un mod interactiv, prin afişarea SMS-urilor trimise către un număr afişat pe panou.

La Berlin, oraşul în care Fiat 500 a primit premiul Car of the Year 2008, într-una dintre cele mai reprezentative intersecţii centrale denumită Checkpoint Charlie, au fost instalate două panouri grafice interactive, fiecare de 288 mp, ce invită trecătorii să trimită SMS-uri la un anumit număr. Mesajele trimise vor fi afişate imediat pe banda electronică a panourilor, lungă de 20 metri.

Este cea de-a doua iniţiativă germană inedită, după ce, în luna ianuarie, două Fiat 500, susţinute de o platformă mobilă, au străbătut zilnic cele 170 de staţii ale metroului berlinez.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.