Finaliştii la Green Car of the Year 2011 - competiţia americană

Până când vom afla care este Maşina Anului 2011 în Europa, se pare că o să aflăm mai întâi care este cea mai ecologică maşină a anului la americani. Iată care sunt finaliştii pentru trofeul Green Car of the Year 2011.

Finaliştii la Green Car of the Year 2011 - competiţia americană Finaliştii la Green Car of the Year 2011 - competiţia americană

Revista americană "Green Car Journal" va decerna, în cadrul Salonului Auto Los Angeles, titlul de cea mai ecologică maşină a anului 2011.

Iată şi care sunt cei 5 finalişti în acest moment:

Aşadar, trei modele cu propulsie hibridă, unul cu motor termic convenţional şi o maşină total electrică. Deşi, din punct de vedere al emisiilor poluante, Nissan LEAF este câştigător absolut, datorită propulsiei electrice, criteriile de jurizare ţin seama şi de alte aspecte.

Sunt luate în considerare consumul energetic, emisiile poluante, poluarea sonoră, senzaţiile în conducere, dar şi preţul maşinii, un criteriu încă foarte important. De remarcat că doar Lincoln MKZ este crossover, restul maşinilor fiind berline.

Ce model are cele mai multe şanse la titlul de Green Car of the Year 2011 în America de Nord? Despre Nissan LEAF putem spune doar că face o figură foarte bună, numărându-se şi printre finaliştii competiţiei de pe Bătrânul Continent, Car of the Year 2011. Ford Fiesta, în schimb, se prezintă doar cu motorizări convenţionale, ceea ce nu îi conferă un atu într-o competiţie dedicată mai mult propulsiilor alternative.

Dintre celelalte trei modele hibrid, Hyundai Sonata Hybrid reprezintă o surpriză comercială, coreenii luând-o înaintea multor alţi constructori de renume, cu un model hibrid de clasă medie. Pe de altă parte, General Motos şi-a pus multe speranţe în succesul lui Chevrolet Volt, iar americanii sunt suficient de naţionalişti.

Oricum, în data de 18 noiembrie ar trebui să aflăm cine este Green Car of the Year 2011.

Voi pe cine puneţi pariu?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.