Flixbus a înregistrat o creştere de 60% a numărului de rezervări pentru călătoriile din perioada Crăciunului şi a Anului Nou

Creştere de 60% a rezervărilor pentru Crăciun

Flixbus a înregistrat o creştere de 60% a numărului de rezervări pentru călătoriile din perioada Crăciunului şi a Anului Nou Flixbus a înregistrat o creştere de 60% a numărului de rezervări pentru călătoriile din perioada Crăciunului şi a Anului Nou

Compania Flixbus a înregistrat o creştere de 60% a numărului de rezervări pentru călătoriile din perioada Crăciunului şi a Anului Nou faţă de 2017.

Statisticile FlixBus arată că tot mai multe persoane folosesc opţiuni de transport în comun atunci când ies în afară ţării. Tendinţa este aceea de a înlocui autoturismele personale cu mijloace de transport în comun, mai ales în cazul călătoriile pe distanţe lungi.


În România, compania a mărit capacitatea flotelor pe rutele dinspre oraşe precum Viena, Budapesta, Praga, Stuttgart şi Angers pentru a se asigura că pasagerii vor ajunge la destinaţia dorită. Operatorul a suplimentat numărul autocarelor în săptămâna de dinaintea Crăciunului, 17- 23 decembrie, cât şi în perioada 31 decembrie – 6 ianuarie.

Cea mai mare creştere a numărului de pasageri care călătoresc spre România se înregistrează în zilele dinaintea Crăciunului, 22-23 decembrie, iar cele mai solicitate date de călătorie sunt cele cuprinse în intervalul 12 – 23 decembrie. 

Principalele oraşe spre care se îndreaptă românii care se întorc în ţară sunt Bucureşti, Sibiu, Cluj-Napoca, Miercurea Ciuc şi Timişoara.

La nivel global, potrivit numărului de rezervări, cele mai populare destinaţii în perioada sărbătorilor continuă să fie destinaţii renumite din Europa. Pentru Anul Nou, cei mai mulţi pasageri FlixBus vor călători la Berlin, Praga, München, Hamburg şi Amsterdam
 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.