Ford Mustang, gone in 30 seconds

Noi ştim ce înseamnă „a se vinde ca pâinea caldă”, însă n-am îndrăzni să folosim expresia atunci când vine vorba de maşini. Cel puţin până acum...

Ford Mustang, gone in 30 seconds Ford Mustang, gone in 30 seconds

Veşti bune - pentru cei care nu ştiau; şi un reminder plin de bineţe pentru cei care ştiu asta de câteva luni: Mustang se va vinde şi în Europa. Nu, încă nu spune nimic despre „robusteţea muscle-urilor americane, care nu sunt se pretează gusturilor rafinate ale europenilor”. Mai întâi citeşte ce s-a întâmplat în timpul finalei UEFA de anul acesta.

În timp ce băieţii de la Real Madrid căsăpeau pe Atletico, cu aproape toată populaţia masculină a Europei cu ochii pe ei, Ford a lansat o ofertă de 500 de precomenzi pentru noul Mustang, ofertă disponibilă ţărilor europene în care va fi importat (vorbim de 20 de state, printre care şi România).

Mustang nou-nouţ, acum şi în Europa. Yeee-haaa!

Nu ştim cum (sau, mai degrabă, cât) ar fi reacţionat americanii, în timpul unei finale Super Bowl, la o ofertă similară pentru, să zicem, Ford Focus RS500. Însă în cazul lui Mustang, în jumătate de minut precomenzile erau revendicate. Fără să vrem să exagerăm, putem spune că asta se încadrează în categoria „galopant de rapid”.

Cele 500 de unităţi vor fi disponibile în culorile Race Red (pentru coupé) şi Magnetic Silver (pentru decapotabilă) şi cumpărătorii vor avea de ales între motorul EcoBoost de 2,3 litri (309 CP) şi V8-ul de 5,0 litri (426 CP). Versiunea entry americană, cu motor V6, nu va fi disponibilă în Europa.

Există vreun european care să nu vrea să facă păcate aici?

Printre dotările celor 500 de prime unităţi se numără sistemul de infotainment SYNC, sistemul de navigaţie, scaunele încălzite şi ventilate, asistenţii de parcare, tapiţeria din piele neagră şi jantele de 19 inci.

Mai rămâne o singură întrebare:

tu ce ţi-ai plasa sub capota unui Mustang? Un V8 all American sau un EcoBoost de 2,3 litri?

 

Sursa: motorauthority.com

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.