Gadgetul viitorului în maşini: displayurile tactile cu forme diverse

Ce spuneţi de un display tactil care să nu mai fie doar paralelipipedic? Limitările tehnologice de până acum le-au pus multă vreme beţe-n roate designerilor auto, dar noua idee a celor de la Sharp promite să revoluţioneze modul în care vor fi realizate habitaclurile maşinilor în curând.

Gadgetul viitorului în maşini: displayurile tactile cu forme diverse Gadgetul viitorului în maşini: displayurile tactile cu forme diverse

Sharp Free-Form-Display este un lucru mult mai revoluţionar decât ecranele flexibile, care, până acum, nu prea şi-au găsit rostul în maşini, fiind utilizate pentru smartphone-uri şi televizoare.

Cei de la Sharp sunt primii care răspund cerinţelor lumii auto, prezentând prototipul unei noi tehnologii, botezată IGZO - ecranele care pot fi realizate în orice formă. Un lucru demn de admirat, din moment ce maşinile actuale beneficiază doar de display-uri rectangulare, care limitează creativitatea designerilor auto.

Designeri din toate ţările, uniţi-vă şi deschideţi şampaniile pentru noua idee!

Până acum, forma paralelipipedică era dictată de integrarea în ramă a anumitor circuite de control, după cum ne explică specialiştii de la Go4it.ro. În cazul noii tehnologii Sharp Free-Form-Display, circuitele sunt integrate pe suprafaţa display-ului, aşa încât acesta nu mai are nevoie de ramă, în plus putând fi realizat mult mai subţire.

Tehnologia arată foarte promiţător, dar marele semn de întrebare se referă la anul când am putea să o vedem integrată pe produsele de serie. Un lucru e cert: Sharp Free-Form-Display este, de departe, una dintre cele mai importante inovaţii pentru habitaclul unei maşini pe care am văzut-o în ultima decadă.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.