GALERIE FOTO – Ferrari GTC4 Lusso – Supercar cu 4 locuri

Autor: Marius Vișan 16 feb. 2016 Știri auto

Ferrari şi-a prezentat acum câteva zile cel mai nou model: GTC4 Lusso, informează Businessinsider.com. Deşi acesta este anunţat ca cel mai nou Ferrari, Lusso este de fapt o versiune refresh-uită a lui FF, dar împrumută şi din denumirea modelului 330 GTC 2+2 şi 250 GT Berlinetta din 1960.

FF a fost întotdeauna un model un pic cam neconvenţional pentru Ferrari. Deşi compania a mai produs în trecut o maşină cu patru locuri, FF a fost primul model Ferrari cu o caroserie atât de alungită şi tracţiune integrală. FF s-a prezentat admirabil în cei patru ani de la lansare, însă era momentul pentru un facelift. 

Departamentul de design al Ferrari i-a actualizat lui GTC4 partea din faţă cu o grilă mai pronunţată şi faruri noi, în timp ce partea din spate a primit un nou set de stopuri rotunde. GTC4 Lusso beneficiază de o versiune actualizată a sistemului de control în timpul mersului ce ajută ca maşina să gestioneze în mod inteligent caii putere, chiar şi pe drumuri întortocheate, acoperite de zăpadă.

În ceea ce priveşte puterea, Lusso va fi dotat cu un motor V-12 de 680 de cai putere, ce face ca maşina să ajungă de la 0 la 100 de km/oră în 3,4 secunde – o îmbunătăţire de 0,3 secunde faţă de cât putea să atingă FF. Viteza maximă pe care o poate atinge este de 334 de km/oră. 

La interior GTC4 păstrează elementele căptuşite cu piele ca şi la modelul FF, dar putem remarca un design nou al volanului, precum şi un display touchscreen de 10.25 inch.

Ferrari nu a anunţat încă preţurile pentru GTC4. Actualul Ferrari FF se vinde cu aproximativ 300.000 de dolari.

Click aici pentru Galeria Foto



 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide