GALERIE FOTO Primul BMW i8 a fost livrat în România. PLUS: Test-drive în România

ALD Automotive şi BMW au livrat primul i8 în România

GALERIE FOTO Primul BMW i8 a fost livrat în România. PLUS: Test-drive în România GALERIE FOTO Primul BMW i8 a fost livrat în România. PLUS: Test-drive în România

Săptămâna trecută am avut plăcerea să vorbim despre lansarea nolui BMW i8 în România. Acum însă vă anunţăm că ALD Automotive alături de BMW au avut prima livrare din România a celui mai nou hibrid din gama BMW. Modelul a fost livrat în sistem de leasing operaţional către un client de top al ALD Automotive.

Citeşte şi Dacia a lansat cutia automată EASY-R

Citeşte şi GALERIE FOTO. Ce "monştri" militari se produc în România

După recenta livrare a primei flote electrice oferite în leasing operaţional, compania livrează un automobil sport plug-in hybrid ultramodern, BMW i8 şi îşi continuă implicarea în promovarea metodelor alternative de transport, precum şi în acţiunile de ”înverzire” a parcurilor auto.

Aceasta este prima livrare oficială a BMW i8 în România.

Mai multe imagini cu noul BMW i8 găseşti în galeria foto.

 

Citeşte şi VIDEO Surpriza de care a avut parte o şoferiţă din România care a parcat pe locul altcuiva

Citeşte şi Unul dintre cele mai mari site-uri de licitaţii auto din Europa are acum versiune şi în română

Citeşte şi GALERIE FOTO Ce maşini îţi poţi cumpăra în România cu 5.000 de euro

 

“Pentru ALD Automotive, livrarea noului hibrid este un pas foarte important în acţiunile de susţinere a comportamentelor ecologice în rândul clienţilor noştri de leasing operaţional. Dorim să aliniem România la tendinţele europene, printr-o înverzire cât mai mare a parcurile auto. Suntem încântaţi să constatăm o deschidere din ce în ce mai mare din partea clienţilor noştri locali şi sperăm că în scurt timp livrările de flote eco să devină o obişnuinţă şi la noi.” declară Shane Dowling, Director General ALD Automotive România.

Odată cu 16 noiembrie, România a devenit a 50-a piaţă oficială pentru BMW i. Aceasta propune două modele, modelul electric dedicat aglomeraţiilor urbane BMW i3 şi sportiva revoluţionară plug-in hybrid BMW i8.

Noile modele i3 şi i8, dezvoltate de la zero, vin cu o platformă nouă, care îmbină un şasiu din aluminiu şi o structură a caroseriei integral din fibră de carbon, şi deschid astfel calea unei noi generaţii de automobile.

Mai multe imagini cu noul BMW i8 găseşti în galeria foto.

 

Citeşte şi VIDEO. Cum modernizează chinezii un pod în doar 43 de ore

Citeşte şi Floyd Mayweather şi-a cumpărat una dintre cele mai rare şi mai scumpe maşini din lume - GALERIE FOTO + VIDEO

Citeşte şi Coşmar pentr


BMW i8 este un automobil a cărui acceleraţie  ajunge de la 0 la 100 km/h în numai 4,4 secunde, alături de un consum comparabil cu cel al unei compacte de oraş. În plus, modelul dispune de resurse pentru a rula în mod electric pe distanţe de peste 30 km cu o viteză maximă de 120 km/h, dar şi de posiblitatea de a reîncărca bateria din mers pentru a asigura o deplasare preponderent electrică în mediul urban.

Sistemul hibrid plug-in al BMW i8 cuprinde un motor pe benzină, cu trei cilindri, tehnologie BMW TwinPower Turbo - dezvoltă 170 kW/231 CP şi un motor electric sincron ce oferă 96 kW/131 CP şi 250 Nm, pentru o putere totală 266 kW/ 362 CP.

Preţul lui i8 este de 138.384 de euro, preţ în care este inclus şi TVA-ul. 

ProMotor a avut ocazia să testeze noul i8, iar dacă vreţi să aflaţi mai multe despre asta puteţi citi aici articolul complet.

Citeşte şi GALERIE FOTO Povestea modelelor sport DACIA: de la conceptele futuriste, dar imposibile, la modelul care a văzut lumina zilei

Citeşte şi Ultima veste în cazul morţii lui Paul Walker

Citeşte şi GPS-ul tocmai a pierdut lupta cu telefonul, după modificarea Google Maps

Citeşte şi Maşină construită de Apple? Proiect din 2008 discutat de Steve Jobs

Citeşte şi Cum să reduci consumul de carburanţi. Sfaturile specialiştilor

Citeşte şi Montarea instalaţiei GPL pe maşină. Avantaje, dezavantaje, costuri şi procedură

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.