GALERIE FOTO şi preţuri în România pentru cel mai de succes SUV premium din lume – BMW X5

Autor: Marius Vișan 29 oct. 2018 Știri auto

BMW X5 a deschis segmentul SUV-urilor sportive pe care BMW le-a denumit Sports Activity Vehicle (SAV). De la lansarea din 1999 şi până astăzi s-au livrat peste 2,2 milioane de exemplare, ceea ce îl poziţionează ca cel mai de succes SUV premium din istorie. 

Vezi aici prezentarea video a nolui BMW X5

Noul BMW X5 vine cu multe noutăţi importante: 

– Prezintă noul limbaj de design al mărcii
– Poate oferi clienţilor o libertate şi mai mare de a configura automobilul care îi reprezintă şi de care au nevoie
– Debutează cea mai nouă generaţie BMW iDrive, cu o nouă intefaţă şi o evoluţie pentru sistemul de control prin gesturi
– Pachet de tehnologii de asistenţă la condus, cu „Emergency Stop Assistant” şi „Reversing Assistant” oferite în premieră mondială şi condus semiautonom îmbunătăţit.

Noul BMW X5 prezintă noul limbaj de design al mărcii. Este acum definit de linii bine conturate ale caroseriei care taie alternanţa concav-convex. Claritatea şi precizia liniilor sunt o dovadă a tehnologiei sofisticate a mărcii.

La exterior se remarcă grila de dimensiuni mari, care amplifică prezenţa puternică a modelului. Cele două elemente ovale ale grilei formează acum un corp comun, în stilul modelelor din anii ’60-’70. La lateral, linia de caracter emblematică pentru BMW este coborâtă spre înainte şi nu mai încadrează mânerele uşilor faţă.

La interior beneficiază de ecranele de dimensiuni mari pentru o afişare clară, care poate fi urmărită uşor. Cu o grafică nouă şi o organizare nou, noile ID7 şi BMW Live Cockpit sunt unele din cele mai mari transformări ale mărcii la interior din ultima perioadă.

Designul şi prezentarea grafică a întregului sistem de afişaj, care cuprinde ecranul de bord, ecranul central iDrive, precum şi ecranele pentru Rear-Seat Entertainment, sunt sincronizate pentru un aspect consistent pe toate monitoarele. 

Generaţia anterioară BMW X5, a fost primul model al mărcii care putea să controleze automobilul integral autonom la manevrele de parcare laterală. Acum, cum „Asistentul de parcare Plus”, automobilul poate opera automat atât parcările laterale, cât şi garările. Automobilul identifică locurile de parcare pe baza unei monitorizări cu senzori cu ultrasunete care funcţionează permanent la viteze de sub 35 km/h şi până la 1,5 m.

Asistentul pentru mersul înapoi, oferit standard, („Reversing Assistant”), înregistrează ultimii 50 m din traseul  parcurs înainte cu o viteză de sub 35 km/h. În marşarier va prelua controlul direcţiei şi va ghida înapoi automobilul pe acelaşi traseu.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide