General Motors a jucat prost faţă de Ford, iar acum riscă să pozeze în ipocrit

General Motors nu aduce Silverado în Europa, însă, dacă urmează ceea ce a declarat, s-ar putea să fie cunoscut în lumea întreagă ca ipocrit.

General Motors a jucat prost faţă de Ford, iar acum riscă să pozeze în ipocrit General Motors a jucat prost faţă de Ford, iar acum riscă să pozeze în ipocrit

S-ar putea să-ţi aminteşti de campania recentă pe care a făcut-o General Motors cu Chevrolet Silverado, în care a subliniat într-un mod non-fairplay de ce Ford F-150 este greşit pentru că are aluminiu. Nu de alta, dar nu poţi uita aşa repede o reclamă în care apare un urs grizzly, nu?

Chevrolet explică în campania sa că aluminiu este genul de material deocamdată pretenţios, mai ales dacă vorbeşti de modele muncitoreşti precum pickupurile. Oţelul este forţa!

Tocmai de asta, General Motors a anunţat recent o investiţie de 877 de milioane de dolari americani în linia de producţie din Flint, Michigan - acolo unde se asamblează utilitarele GM. O mare parte a reviziei fabricii este motivată - conform Reuters - de „echipamente diferite faţă de ce foloseşte GM acum”. În completare, se menţionează şi că „viitoarea generaţie de pickupuri şi SUV-uri GM va utiliza o varietate mai mare de materiale, printre care aluminiu şi oţeluri uşoare, pentru a diminua din masă şi pentru a îmbunătăţi consumul, pentru a întruni standardele federale”.

După cum se menţiona şi în campania grizzly, Silverado foloseşte şi acum aluminiu, însă procentul de material folosit va fi considerabil mai mare. Ceea ce este bine - un pickup mai uşor şi mai bun este un lucru bun. Pe de altă parte, un pickup care foloseşte aluminiu imediat ce a anunţat că aluminiul este greşit pentru că-l folosesc deja rivalii... ei bine, ăla este un pickup ipocrit.

via Reuters

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.