General Motors renunţă la Oscar

Gigantul american a renunţat dupa 19 ani la relaţia de partener oficial al festivităţii de decernare a premiilor Academiei Americane de Film, Oscarurile fiind considerate mai puţin profitabile decât internetul.

General Motors renunţă la Oscar General Motors renunţă la Oscar

13,5 milioane de dolari a plătit GM pentru publicitate doar la ultima ediţie a Oscarurilor, cu un total de 110 milioane în ultimii 11 ani, potrivit TNS Media Intelligence. Cu toate că ceremonia este unul din cele mai mari evenimente televizate, General Motors a considerat pur şi simplu că nu merită banii investiţi, atât în spaţii de publicitate cât şi în furnizarea de maşini pentru transportul celebrităţilor.

"Este un eveniment importat, dar pur şi simplu nu mai coincide cu planurile noastre. În condiţiile bugetelor tot mai strânse şi a concurenţei mai acerbe, am hotărât să concentrăm banii de publicitate în activităţi care vor avea un impact mai mare asupra clienţilor", a declarat purtătorul de cuvânt GM. Altfel spus, producătorul american renunţă la publicitatea pe televizor şi se îndreaptă spre aceea din internet, unde consideră că işi pot concentra mesajul mai eficient.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.