GM prezintă Chevrolet Orlando la Paris 2010

Primul model Chevrolet din segmentul MPV /monovolum de pe piaţa europeană, modelul Orlando, va fi una dintre principalele atracţii de la Salonul Mondial Auto din Paris. Acesta va reprezenta una dintre cele patru premiere mondiale Chevrolet la acest salon.

Bazat pe prototipul prezentat la Paris în 2008, modelul Chevrolet Orlando este o adevărată maşină de familie a noului secol, care îmbină pragmatismul unui autovehicul cu 7 locuri şi flexibilitatea interioară cu un design deosebit de crossover.

Noul MPV compact de la Chevrolet adoptă un aspect mai îndrăzneţ, cu o linie coborâtă a acoperişului şi o siluetă inspirată de modelele crossover, păstrând în acelaşi timp o parte frontală Chevrolet distinctă şi uşor de recunoscut datorită grilei radiatorului.

Linia zveltă a acoperişului modelului Orlando este completată de pasajele roţilor proeminente şi cu aspect puternic, care adăpostesc roţi cu jante de 16, 17 sau 18 inch.

Noul MPV Orlando va avea un rol cheie în cadrul ofensivei continue a produselor Chevrolet în Europa, aşa cum ne explică Wayne Brannon, preşedintele şi directorul general al Chevrolet Europe: "Cu noul MPV Orlando începe un program ambiţios de lansare a şapte produse, care se va derula pe parcursul următoarelor 15 luni."

"Suntem convinşi că modelul Orlando nu aduce doar un raport excepţional între calitate şi preţ în clasa autovehiculelor MPV, dar şi ceva nou - funcţionalitate cu atitudine, dacă ne putem exprima astfel - şi oportunitatea de a ne continua mărirea volumului de autovehicule vândute în toată Europa. Cred că acest model va cuceri mai mulţi clienţi noi pentru marca Chevrolet."

Deşi exteriorul noului Orlando va atrage cu siguranţă foarte multă atenţie, şi interiorul prezintă cele mai noi elemente de design de la Chevrolet, precum postul de conducere dublu, inspirat de modelul Corvette şi lumina ambiantă de fundal de culoare albastră pentru consola centrală. Totuşi, automobiliştii cu familie vor fi atraşi, de asemenea, de stilul amfiteatru în care sunt aranjate locurile de pe cele trei rânduri de scaune ale modelului Orlando, de zona generoasă de încărcare şi de numeroasele soluţii de depozitare.

Orice maşină de familie care se respectă are nevoie de suficient spaţiu în interior pentru depozitare tuturor "mărunţişurilor" care se acumulează. La fel ca prototipul Orlando, modelul Orlando oferă o gamă largă de compartimente de diferite forme şi dimensiuni situate in consola centrală, pe portierele din faţă şi din spate, în zona pentru încărcare din spate şi chiar în plafon.

Totuşi, probabil cel mai ingenios este spaţiul de depozitare ascuns în spatele panoului de comenzi al sistemului audio, aflat la îndemână atât pentru şofer, cât şi pentru pasagerul din faţă. Designerii au reuşit să integreze un spaţiu util, utilizat în premieră la bordul prototipului Orlando, care poate fi accesat prin ridicarea panoului audio şi care este suficient de mare pentru obiecte precum un MP3 player, ochelari de soare şi portofele. În spaţiul respectiv există şi o mufă USB, ideală pentru reîncărcarea MP3 player-ului sau a iPod-ului în timpul deplasării.

Modelul Orlando are la bază sedanul de succes Cruze de la Chevrolet, câştigător a mai multor premii şi care a dovedit că poate oferi călătorii şi manevrabilitate excelente. Pentru compartimentul de sub capotă puteţi alege unul din cele mai noi trei motoare Chevrolet cu un consum redus: va fi disponibil un motor pe benzină de 1,8 litri cu o putere de 141 cp şi două unităţi diesel, cea mai nouă versiune a motorului Chevrolet de 2.0 litri care dezvoltă puteri de 131 cp sau 163 cp.

Clienţii vor putea opta între trei niveluri de echipare cu dotări standard pentru toate autovehiculele, care includ controlul electronic al stabilităţii, şase airbaguri, sistem de aer condiţionat şi oglinzi acţionate electric.

Producţia de serie a modelului Chevrolet Orlando începe în octombrie, iar vânzările vor debuta în Europa în prima parte a anului 2011.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.