Greenpeace atacă altfel scurgerea de petrol BP

După ce aproape un milion de litri de petrol s-au scurs în Golful Mexic, din cauza exploziei unei platforme petroliere a British Petroleum, organizaţia Greenpeace atacă firma responsabilă printr-o campanie inedită de imagine.

Greenpeace atacă altfel scurgerea de petrol BP Greenpeace atacă altfel scurgerea de petrol BP

Mai exact, cei de la Greenpeace au lansat un concurs de "rebadge" pentru compania British Petroleum, care se face vinovată de cel mai mare dezastru ecologic de până acum cauzat de scurgerile de petrol.

Deoarece operaţiunile de închidere a puţului de petrol şi de curăţare a mării sunt extrem de dificile, Greenpeace a recurs la această lovitură de imagine, propunând un concurs de redesenare a siglei companiei BP, care să amintească foarte precis de recentul incident catastrofal.

Demersul celor de la Greenpeace doreşte să atragă atenţia şi asupra faptului că BP investeşte extrem de puţin în tehnologii non-poluante, deci merită să fie cunoscută în lume drept o companie aflată pe lista neagră a ecologiştilor (ecologişti care, recent, au convins firma Nestle să renunţe la un furnizor cunoscut pentru vastele despăduriri).

Prin urmare, tema concursului anti-BP lansat de Greenpeace este foarte simplă: noua siglă trebuie să reflecte adevărata faţă a companiei petroliere. "Adevărata", deoarece în 2000 BP a adoptat o siglă foarte ecologistă şi abundând în culoarea verde, ceea ce, din punct de vedere marketing, ar fi trebuit să schimbe percepţia oamenilor despre afacerile cu "aur negru" ale BP.

Concursul nu are doar o latură critică, dar oferă şi nişte premii: o zi de training Greenpeace, o zi de curs la agenţia de design Airside sau alte 50 de premii surpriză oferite de Greenpeace. Cei interesaţi pot afla mai multe detalii AICI.

În galeria foto puteţi vedea primele propuneri pentru noua siglă BP în stil Greenpeace.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.