Grupul PSA a vândut 1,9 milioane de maşini în primele 6 luni ale anului

Autor: ProMotor 15 iul. 2019 Știri auto
Grupul PSA a vândut 1,9 milioane de maşini în primele 6 luni ale anului

Grupul francez PSA, care deţine Peugeot, Citroen, DS, Opel şi Vauxhall, a înregistrat vânzări de 1,9 milioane de unităţi în prima jumătate a anului.

În această perioadă, PSA a lansat producţia la fabrica din Kenitra din Maros şi a pregătit strategia de electrificare ca presupune deja 9 modele.

Grupul PSA pune accent pe electrificare şi noile sale modele vor oferi variante electrice sau plug-in hybrid:  DS 3 CROSSBACK E-TENSE, Peugeot e-208 şi e-2008 precum şi Opel Corsa-e vor fi oferite modele electrice, în timp ce DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4, Peugeot 3008 HYbrid & HYbrid4, Peugeot 508 & 508 SW HYbrid, Opel Grandland X Hybrid4 şi Citroën C5 Aircross SUV Hybrid vor fi oferite sub formă de hibrid.

PSA pregăteşte şi o întreagă gamă de vehicule comerciale uşoare din 2025, începând cu Citroen Berlingo şi Peugeot Partner, deja disponibile în variante electrice. Noile generaţii electrificate ale acestor modele pentru Peugeot, Citroen şi Opel/Vauxhall vor fi disponibile până în 2021.

În Europa, grupul PSA a obţinut o cotă de piaţă de 17,4%, înregistrând creştere pe toate pieţele importate, dar mai ales în Italia (+1,1%), Franţa (0,7%), Marea Britanie (0,2%), Germania (0,1%) şi Spania (0,1%).

Rezultatul bun a fost datorită companiei Citroen, care a obţinut cele mai bune vânzări din ultimii 8 ani, dar şi cele mai bune rezultate din cele 12 mărci ale grupului.

Grupul PSA a obţinut o cotă de piaţă mai bună în principalele sale pieţe din Africa – Maroc (4,7%), Egipt (3,5%), Algeria (2,7%) şi Turcia (0,5%). În primul semestru, PSA a pornit producaţia şi la noua sa fabrică din Kinetra (Maroc).

Vânzările PSA au scăzut puternic în America de Sud, din cauza căderii pieţei din Argentina (-50,3%).

În regiunea India-Pacific, vânzările au crescut cu 2,3%. Succesul PSA în Japonia continuă, cu o creştere a vânzărilor de 16%. Grupul francez a anunţat în aprilie lansarea brandului Citroen în India şi a producţia de cutii de viteze cu partenerul său AVTEC Ltd.

Cota de piaţă PSA în regiunea Eurasia a scăzut cu 0,2%, din cauza vânzărilor mai mici din Rusia (-2,4%). Grupul francez se pregăteşte de lansarea brandului DS în Ucraina, primul dealer fiind programat pentru luna iulie. Totodată, PSA va relansa brandul Opel în Rusia. Primele modele care vor fi livrate în următoarele luni sunt Opel Crossland X şi Zafira Life.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide