Grupul Renault a vândut aproape 900.000 de maşini în ultimele trei luni. Noul Duster, printre pilonii de creştere

Înmatriculările Grupului Renault la nivel mondial au crescut cu 2,9% în al treilea trimestru din 2018, la 891.539 unităţi, piaţa înregistrând o scădere de 3,4%.

Grupul Renault a vândut aproape 900.000 de maşini în ultimele trei luni. Noul Duster, printre pilonii de creştere Grupul Renault a vândut aproape 900.000 de maşini în ultimele trei luni. Noul Duster, printre pilonii de creştere

Înmatriculările Grupului Renault la nivel mondial au crescut cu 2,9% în al treilea trimestru din 2018, la 891.539 unităţi, piaţa înregistrând o scădere de 3,4%.

În Europa, înmatriculările au crescut cu 8,6%, în principal datorită modelelor Clio, Captur, Megane şi New Duster. În ceea ce priveşte segmentul vechiculelor electrice, înmatriculările de ZOE au crescut cu 7%, iar cele de Kangoo Z.E. s-au dublat.

În afara Europei, vânzările Renault au scăzut cu 2% în al treilea trimestru.

În America de Sud, vânzările au crescut cu 0,2%, în timp ce în regiunea Asia-Pacific au crescut cu 72%. Grupul Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor în Africa, Orientul Mijlociu, India şi Eurasia.

În perioada de mai sus, vânzările Renault au scăzut cu 4,5% la 578.528 unităţi, cele Samsung Motors s-au cifrat la 20.218 unităţi (-8,7%), vânzările Dacia au crescut cu 0,8% la 152.081 unităţi, vânzările Lada au crescut cu 14,6% la 100.288 unităţi. Vânzările Alpine au totalizat 751 de unităţi, iar cele JINBEI&HUASONG au fost de 39.673 de unităţi.

Cele mai importante pieţe pentru grupul francez de la începutul anului au fost Franţa (531.536 unităţi vândute), Rusia (362.423 unităţi), Germania (188.397 unităţi), China (167.908), Italia (161.267), Brazilia (152.235) şi Spania şi Insulele Canare (146.406 unităţi).

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.