Grupul Renault a vândut peste 2 milioane de maşini în primul semestru. Dacia a stabilit un nou record

Grupul francez Renault a atins vânzări de 2,1 milioane de unităţi în primul semestru din 2018, în creştere cu 9.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Grupul Renault a vândut peste 2 milioane de maşini în primul semestru. Dacia a stabilit un nou record Grupul Renault a vândut peste 2 milioane de maşini în primul semestru. Dacia a stabilit un nou record

Grupul francez Renault a atins vânzări de 2,1 milioane de unităţi în primul semestru din 2018, în creştere cu 9.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Renault rămâne a doua cea mai vândută marcă din Europa. Totodată, vânzările grupului au crescut cu 18,1% în America de Sud şi cu 15,1% în Eurasia.

Din totalul de 2,1 milioane, aproape 1,4 milioane de autovehicule au purtat sigla Renault, iar 380.000 de purtat sigla Dacia. Vânzările Lada au crescut şi ele cu 24%, în timp ce Renault Samsung Motors a scăzut cu 26,9%.

Atât brandul Renault, cât şi Dacia, au stabilit recorduri de vânzări pentru această perioadă.

Cota de piaţă a grupului Renault în Europa a crescut uşor, la 11%, în primele 6 luni ale anului fiind livrate aici aproape 1,1 milioane de autovehicule. Modelul Clio 4 este a doua cea mai vândută maşină din Europa, în timp ce Captur este cel mai vândut crossover, iar Scenic cel mai vândut monovolum.

În segmentul de maşini electrice, Renault deţine o cotă de piaţă de 21,9%, vânzările grupului au crescut cu 11%,6.

Dacia a stabilit un nou record, livrând 281.000 de maşini în primele 6 luni ale anului, în creştere cu 14,6%. Totodată, cota de piaţă a brandului românesc a atins 2,9% în Europa. Performanţele Dacia au fost împinse înainte de modelele Sandero şi Duster.

În afara Europei, grupul a înregistat o creştere de 16,4%. Creştere au fost obţinute în America de Sud (18,1%), Asia-Pacific (69,5%) şi Eurasia (15,1%). Scăderi au fost în Africa, Orientul Mijlociu şi India.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.