Honda Asistenţă Rutieră pentru toţi posesorii de Honda

Honda Asistenţă Rutieră, serviciul oferit clienţilor la achiziţia unui automobil Honda, devine disponibil tuturor posesorilor de automobile ale mărcii.

Honda Asistenţă Rutieră pentru toţi posesorii de Honda Honda Asistenţă Rutieră pentru toţi posesorii de Honda

Honda Trading România va oferi, din luna Iunie 2011, un pachet de servicii de Asistenţă Rutieră destinat posesorilor de automobile Honda rulate. Serviciul de Asistenţă Rutieră, oferit prin partenerul Europ Assistance, disponibil până în prezent doar la achiziţia automobilelor noi, a fost creat cu scopul de a completa experienţa excelentă a unei călătorii într-un vehicul Honda, eliminând orice grijă legată de situaţiile în care aceasta ar putea fi întreruptă.

Astfel, pornind de la chei pierdute sau încuiate şi până la accidente rutiere sau defecţiuni mecanice/electrice, serviciul de asistenţă poate fi apelat la numere dedicate, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Acoperirea europeană a serviciului oferă garanţia planificării călătoriilor fără restricţii teritoriale, mulţumită unei vaste reţele de echipe de intervenţie, ce asigură o gamă largă de operaţii, de la tractare şi până la organizarea cazării în situaţiile neprevăzute.

Pornind de la reacţiile pozitive ale clienţilor ce beneficiază de acest serviciu şi la solicitările celor care îşi doresc aceleaşi beneficii, Honda Trading România a creat un pachet similar, ce va fi oferit din luna Iunie în reţeaua de dealeri autorizaţi, în condiţii avantajoase. Odată cu lansarea acestui produs, posesorii de automobile Honda sunt aşteptaţi la cel mai apropiat dealer autorizat pentru detalierea beneficiilor noului serviciu oferit de marcă.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.