Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA

Cu numai două săptămâni rămase până la stabilirea ţărilor-gazdă pentru Cupele Mondiale de Fotbal FIFA 2018 şi 2022, Hyundai Motor Company şi-a extins colaborarea cu organismul guvernant al fotbalului, FIFA.

Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA

Angajamentul fără precedent este acela de a sponsoriza Campionatele Mondiale din 2018 şi 2022, în calitate de Furnizor Oficial de Autovehicule. Având la bază o experienţă încoronată de succes ca sponosr al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA, Hyundai a decis să reînnoiască colaborarea cu 4 ani în avans faţă de termenul contractual, demonstrând astfel devotamentul şi angajamentul pe care cele două organizaţii le dezvoltă reciproc. Extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, până în 2022, dă dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competiţiile FIFA, livrând oportunităţi de marketing exclusiviste, expunere media la nivel global şi asocierea mărcii cu evenimentele speciale şi iniţiativele FIFA.

"Încă de la prima noastră asociere cu FIFA, în anul 1999, angajamentul şi suportul acordat către aceştia au fost unele fără precedent," a declarat Mong-Koo Chung, Preşedinte şi CEO al Hyundai Motor Group.

"FIFA a reprezentat mereu un etalon pentru noi, crescând valoarea de brand şi expunerea Hyundai către cele mai înalte valori înregistrate în timp. Deşi decizia de extindere a colaborării s-a luat fără a avea cunoştinţă de ţările-gazdă pentru campionatele din 2018 şi 2022, suntem încrezători ca această activitate ne va consolida valorile de business şi viziune corporatistă."

"Suntem extrem de încântaţi de extinderea parteneriatului cu Hyundai, în calitate de partener al FIFA. Vom beneficia de suport activ pentru încă două ediţii suplimentare ale Cupei Mondiale FIFA - din 2018 şi 2022," a declarat Joseph S. Blatter, Preşedinte al FIFA. "Hyundai este un partener adevărat al fotbalului şi împărtăşeşte filozofia şi pasiunea noastră pentru sport."

Hyundai a demonstrat deja parteneriatul solid dezvoltat cu FIFA, deservind ca sponsor auto oficial al Cupelor Mondiale din 2002, 2006 şi 2010.

În calitatea sa de partener, Hyundai va pune la dispoziţia FIFA transport eficient la nivel global pentru urmatoarea perioadă de 12 ani, inclusiv pentru evenimentele stabilite prin contractul curent, valabil până în 2014. Hyundai va livra o gama largă de modele pentru a respecta în mod optim regulamentul viitoarelor trei ediţii ale Campionatelor Mondiale din 2014, 2018 şi 2022 şi alte evenimente FIFA, prin intermediul vastei sale reţele de distribuţie.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.