Hyundai rezultate primul semestru 2010

Hyundai a avut o jumătate de an bună, vânzările dar mai ales profitul net crescând semnificativ faţă de prima jumătate a anului trecut.

Hyundai rezultate primul semestru 2010 Hyundai rezultate primul semestru 2010

Hyundai Motor Company, a comercializat în prima jumătate a anului 1.764.254 de unităţi (pe piaţa internă şi de export: 855.140 de unităţi, fabricate în afara ţării: 909.114 unităţi) la nivel mondial, marcând astfel o creştere de 27 de procente faţă de anul anterior şi susţinând tendinţa de creştere prin concentrarea pe managementul calităţii şi pe administrare la nivel global.

Profitul net a depăşit dublul valorii de anul trecut, atingând 2,52 trilioane de woni în prima jumătate a anului, faţă de 1,04 trilioane de woni obţinuţi în anul anterior, si s-a datorat cererii înregistrate de pe pieţele străine, gamei de produse îmbunătăţite şi câştigurilor de capital obţinute prin filialele străine. Vânzările au crescut cu 27,4 procente, la 18 trilioane de woni, faţă de 14,1 trilioane de woni obţinuţi anul trecut, în timp de profitul din operaţiuni a crescut cu 93,1 procente, la 1,57 trilioane de woni.

Hyundai a consemnat rezultate pozitive datorită pieţei sale de desfacere pe care operează şi portofoliului de produse diversificate. Pentru a-şi asigura profitabilitatea, Hyundai îşi va consolida vânzările pentru noul model Sonata şi ix35 şi va lansa câteva modele noi în a doua jumătate a anului, începând cu noul Avante care va debuta pe piaţa coreeană. Cererea pe pieţele mature precum S.U.A. a contribuit, de asemenea, la cifra de vânzări atinsă în primul semestru, în timp ce cererea continuă de pe pieţele emergente a sporit suplimentar vânzările.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.