Hyundai sponsorizează Cupa Mondială de Fotbal Feminin Germania 2011

Autor: Baltateanu Dragos 07 iun. 2011 Știri auto

Cu 20 de zile înainte de începerea Cupei
Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011™, Hyundai Motor Company –
unul dintre partenerii oficiali FIFA – livrează flota de vehicule
către Comitetul Local de Organizare (LOC) al Cupei Mondiale de
Fotbal Feminin Germania 2011™, inclusiv autobuzele care vor
transporta 11 dintre cele 16 echipe calificate la turneul
final.

Hyundai oferă 289 de sedanuri, SUV-uri precum ix35, Santa Fe,
ix55 şi H1, plus 11 autobuze care poarta însemnele Hyundai
destinate echipelor. Aceste vehicule vor fi folosite de către
oficialii FIFA, de echipele naţionale, membri ai comitetelor de
organizare, arbitri, oaspeţi importanţi şi jurnalişti pe durata
întregului eveniment, care se va desfaşura între 26 iunie şi 17
iulie.

„Oportunitatea de a oferi transport de primă clasă în cadrul
acestui turneu ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie în
Europa, dar şi la nivel mondial, pentru marca şi produsele
noastre,” a declarat domnul Chang Kyun Han, Preşedinte al Hyundai
Motor Europe, cu ocazia livrării oficiale a flotei de autovehicule,
care a avut loc pe stadionul din Frankfurt, una din arenele care
găzduieşte meciuri la acest turneu final. „Turneele de fotbal
organizate de FIFA transmit dinamism, emoţie şi pasiune. Acestea
sunt exact atributele pe care vrem să le oferim şi să le împartaşim
cu clienţii noştri,” a mai adăugat acesta.

Flota completa Hyundai

La ceremonia oficială de livrare a vehiculelor au fost prezenţi
Jürgen Klinsmann, vedeta fotbalului german şi ambasador al mărcii
în această ţară, Steffi Jones, preşedintele LOC, Ulrich Wolter,
coordonatorul general LOC, Werner H. Frey, CEO-ul Hyundai Motor
Germania, oficiali ai FIFA şi numeroşi jurnalişti.

„Hyundai este un partener puternic al FIFA, care a sponsorizat
toate turneele noastre organizate începând cu Cupa Mondială de
Fotbal Feminin SUA 1999™. Împreună cu Hyundai, suntem convinşi că
lucrurile vor merge conform planului şi la Cupa Mondială de Fotbal
Feminin Germania 2011™,” a declarat Jones.

La nivel global, implicarea mărcii în fotbal a început în anul
1999 când Hyundai a devenit sponsor al FIFA, mărind astfel gradul
de recunoaştere al brandului la nivel mondial. În acest moment
Hyundai este unul dintre cei mai puternici susţinători ai
fotbalului în lume, fiind sponsor al Cupei Mondiale FIFA Coreea /
Japonia 2002™, al Cupei Mondiale FIFA Germania 2006™ şi al Cupei
Mondiale FIFA Africa de Sud 2010™, precum şi al altor turnee
organizate de FIFA, inclusiv Cupa Confederaţiilor. Compania şi-a
extins parteneriatul strategic cu FIFA pentru a sponsoriza şi
turneele finale ale Cupelor Mondiale din 2014 – 2022.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide