Hyundai va demara programul "A Matchday in Europe" dedicat fanilor fotbalului

Hyundai este partener FIFA inca din anul 1999

Hyundai va demara programul "A Matchday in Europe" dedicat fanilor fotbalului Hyundai va demara programul "A Matchday in Europe" dedicat fanilor fotbalului

Hyundai va demara programul "A Matchday in Europe", parte a campaniei "For the Fans" dedicate fanilor fotbalului de la cluburile partenere din Europa (AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC si Olympique Lyonnais).

Actiunea este promovata printr-un clip video, primele secvente fiind dezvaluite inainte de lansarea oficiala care va avea loc pe data de 27 martie. In cadrul materialului video sunt prezentati 18 suporteri ai cluburilor partenere Hyundai, dar si legende ale fotbalului european."A Matchday in Europe" evidentiaza rolul important pe care fanii il au in sustinerea cluburilor.

Cu acesta ocazie, iubitorii acestui sport sunt incurajati sa-si exprime devotamentul fata de echipa favorita. Obiectivul campaniei "For the Fans", lansate la inceputul sezonului 2018/19, este de a oferi experiente memorabile construite in spiritul inovator si progresist al brandului.

Hyundai este partener FIFA inca din anul 1999, a fost partener UEFA timp de 18 ani (pana in 2017) si va continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale si cluburi individuale in multe tari.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.