Iată care sunt cele mai tari reclame auto din 2013*

* ... din Statele Unite ale Americii, conform The One Club. Şi nu vorbim doar de reclame, ci de campanii întregi, a căror creativitate, în unele cazuri, te convinge să le cataloghezi ca fiind geniale.

Iată care sunt cele mai tari reclame auto din 2013* Iată care sunt cele mai tari reclame auto din 2013*

The One Club, cea mai tare organizaţie non-profit din America de Nord, al cărei scop este recunoaştere meritelor creative în materie de design şi advertising, a prezentat lista finaliştilor Auto Ad of the Year. Iar Ron Burgundy - care a reprezentat cea mai tare campanie auto, dacă e să ne întrebi pe noi - se numără printre ei, la categoria Broadcast TV. Celelalte trei categorii sunt Online Videos, Interactive şi Experential Advertising. 

Categoria „Broadcast TV”

Produs: Dodge - „It Comes Standard”

Agenţie: Wieden+Kennedy (Portland)

 

Produs: Honda - „Hands”

Agenţie: Wieden+Kennedy (Londra)

 

Produs: Honda - „Illusions”

Agenţie: McGarryBowen (Londra)

 

Produs: Daimler / smart - „Offroad”

Agenţie: BBDO Germany (Dusseldorf)

 

Produs: Land Rover - „Roam Free”

Agenţie: Young & Rubicam (New York)

 

Categoria „Online Videos”

Produs: Audi - „The Challenge”

Agenţie: PMK*BNC (New York) şi Audi of America

 

Produs: Honda - „Sound of Honda/Ayrton Senna”

Agenţie: Dentsu (Tokyo)

 

Produs: Honda - „Project Drive-in”

Agenţie: RPA (Santa Monica)

 

Categoria „Interactive”

Produs: BMW - „Eli's BMW”

Agenţie: kbs+ (New York)

 

Produs: Hyundai - „Driveway Decision Maker”

Agenţie: Innocean USA (Huntington Beach)

 

Produs: Fiat - „Abarth 500 Zero Followers”

Agenţie: Leo Burnett (Dusseldorf)

 

Categoria „Experential Advertising”

Produs: Toyota - „Tundra Endeavor Campaign”

Agenţie: Saatchi & Saatchi (Los Angeles)

 

Produs: Toyota - „Camry Thrill Ride Experience”

Agenţie: Saatchi & Saatchi (Los Angeles)

 

Produs: BMW - „Window Into the Near Future”

Agenţie: kbs+ (New York)

În galeria foto de mai sus vei găsi nominalizaţii la categoria „Print/Outdoor”. Acum e timpul să ne spui care dintre acestea ţi s-a părut cea mai tare şi, în cazul în care ai vreo sugestie care să le fi scăpat celor de la The One Club, să o menţionezi în rubrica de comentarii de mai jos. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.