Iată peste ce s-ar putea să dai în showroomurile Citroën în curând

Congromeratul francez Bolloré a conceput o decapotabilă electrică şi s-a asociat cu PSA Peugeot Citroën pentru a o aduce într-un showroom de lângă tine. Iată cu ce te poate încânta Bluesummer.

Iată peste ce s-ar putea să dai în showroomurile Citroën în curând Iată peste ce s-ar putea să dai în showroomurile Citroën în curând

Bolloré Group a ajuns să se ocupe, în evoluţia sa de aproape 200 de ani, de prelucrarea hârtiei (business cu care a debutat), soluţii energetice, plantaţii şi logistică. Acum, Bolloré Group a investit o parte din cele 10 miliarde de euro venit anual (cât arătau cifrele în 2012, cel puţin) în dezvoltarea unei soluţii de transport urban, numită Bluesummer.

Bluesummer este o decapotabilă albastră, electrică, numai bună de folosit vara. Folosindu-se de un motoraş electric cu 68 de cai-putere, alimentat de o baterie de 30 kWh, Bluesummer poate străbate până la 200 de kilometri cu o singură încărcare, şi se poate deplasa cu maxim 110 km/h.

Bluesummer îşi va face loc în showroomurile Citroën, fiind construită, începând cu luna septembrie a anului în curs, în fabrica PSA din Rennes. Nu ştim încă preţurile (sau dacă va ajunge şi în România).

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.