Imagini spion cu Mercedes G-Class 2019. Maşina asta nu a fost gândită să te alinte în vreun fel - FOTO

Povestea Gelandewagenului de la Mercedes a început cu discuţii ...

Imagini spion cu Mercedes G-Class 2019. Maşina asta nu a fost gândită să te alinte în vreun fel - FOTO Imagini spion cu Mercedes G-Class 2019. Maşina asta nu a fost gândită să te alinte în vreun fel - FOTO

Povestea Gelandewagenului de la Mercedes a început cu discuţii între Şahul Iranului, Mohammad Reza, şi oficialii nemţi. Domnul Şah – fan Mercedes, dacă luăm în considerare faptul că deţinea unul dintre cele şase exemplare de 500K – le-a sugerat celor de la Mercedes-Benz că n-ar strica şi producerea unui vehicul 4x4.

Surescitaţi de idee (şi de faptul că 20.000 de unităţi fuseseră comandate de Şah, odată cu umila sugestie), nemţii s-au asociat cu Steyr-Daimler-Puch (producător de vehicule militare pentru armata austriacă) şi au început producţia Gelandewagenului – care, în traducere, înseamnă „vehicul tot-teren”.

Ideea enunţată de Şahul Iranului la începutul anilor 70 a continuat pe toată durata deceniului cu un vast program de dezvoltare, program care a presupus teste complexe în cele mai variate condiţii, de la deşertul Sahara până la Cercul Polar.

După ce s-au asigurat că maşinăria lor pătrăţoasă poate face faţă tuturor condiţiilor din lume, Mercedes împreună cu Steyr-Daimler-Puch a început producţia lui Gelandewagen (sau G-Wagen) în fabrica din Graz, atât în versiune militară cât şi civilă. Asta se întâmpla în 1979. Între timp, comanda din Iran fusese anulată, pe fondul schimbărilor politice. Punându-ne în locul celor de la Mercedes, am putea să numim acest aspect „dezavantajos”.

Trei decenii mai târziu - încă nu şi-a pierdut exerciţiul 

Acum, după mai bine de 37 de ani, devenit din 1998 G-Class, reuşeşte să atragă priviri cu formele-i pătrăţoase, care au învăţat să acomodeze tehnologie actuală. În toţi aceşti 37 de ani, clasicul tot-teren şi-a dedicat serviciile pentru 63 de divizii militare, Mercedes promiţând celor de la NATO că nu vor sista producţia cel puţin până în 2025.

Mai dificil decât oricare teren pe care a fost proiectat să-l parcurgă a fost drumul iniţiatic pe pieţele civile internaţionale. Vezi tu, maşina asta nu a fost gândită să te alinte în vreun fel, ci să-şi facă treaba exemplar, ducându-te – oriunde îţi trece ţie prin cap să ajungi – în condiţii de siguranţă.

Carscoops a publicat câteva poze spion cu G-Class 2019. La exterior are acelasi look spartan, însă cele mai multe modificări au fost făcute la interior. Iată cum va arăta: 

GALERIE FOTO

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.