În America de Sud, Renault Sandero GT-Line are aere de sportivă urbană. De ce nu şi la noi?

Până când noua generaţie Dacia Sandero va fi dezvăluită oficial, Sandero ne arată că e foarte zvăpăiat pe piaţa sud-americană, unde este oferit şi în versiune GT-Line. Iată o reclamă care ne face să ne întrebăm de ce nu s-a aplicat aceeaşi reţetă şi la noi.

Dacia Sandero e o maşină de oraş low-cost şi în mod clar fără pretenţii, ştim. Însă asta nu înseamnă că n-ar avea potenţial să arate măcar ceva mai atractiv, în special pentru publicul tânăr.

Brazilienii au exploatat foarte inteligent această idee şi au propus pe piaţa sud-americană o variantă Sandero GT-Line, care se continuă şi pentru Sandero facelift - care a debutat anul trecut.

Reclama Renault Sandero GT-Line de pe tare.ro

Modificările sunt mici, dar de efect: partea inferioară a spoilerului frontal redesenată într-un stil mai sportiv şi vopsită în negru, adaptarea unui pseudo-difuzor în spate, precum şi a unui mic eleron pe hayon, jante speciale de 15 inch, stickere de individualizare pe caroserie sau uşoara customizare a interiorului cu detalii roşii.

Iar rezultatul chiar nu dezamăgeşte, Sandero GT-Line având suficient de multă personalitate tinerească. Din păcate, pe piaţa europeană Dacia Sandero a fost şi rămâne privată de o astfel de versiune cu aspect mai dinamic. Un lucru de neînţeles, mai ales după ce versiunea Stepway a demonstrat că e mai atractivă decât se aşteptau oficialii.

Poate următoarea generaţie Sandero va beneficia şi de un astfel de tratament mai ”temperamental”, care, cu siguranţă, ar atrage publicul tânăr şi, cine ştie, ar putea contribui la dezvoltarea caracteristicii sportive a brandului românesc.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.