În Germania, noul Hyundai i30 e mai ieftin cu 1.000 euro decât Volkswagen Golf

Noua generaţie Hyundai i30 are un preţ de pornire în Germania de 15.850 euro. Cu 1.000 euro mai puţin decât temutul rival Volkswagen Golf. O diferenţă prea mică sau modelul coreean are cu ce să-şi contracareze duşmanul teuton?

În Germania, noul Hyundai i30 e mai ieftin cu 1.000 euro decât Volkswagen Golf În Germania, noul Hyundai i30 e mai ieftin cu 1.000 euro decât Volkswagen Golf

Apariţia noului Hyundai i30 la Salonul Auto Frankfurt 2011 putem spune că a fost o surpriză foarte reuşită pentru publicul german, ale căror aprecieri au fost peste aşteptările oficialilor coreeni. În primăvară, noua generaţie i30 va fi pusă în vânzare pe cea mai mare piaţă auto europeană - să vedem cum se prezintă faţă de principalii rivali în Germania.

Preţul de bază în Germania pentru noul Hyundai i30 este de 15.850 euro, cu doar 360 euro mai mult decât al actualei generaţii, care încă mai este oferită în showroom-uri. Vorbim despre motorizarea pe benzină, de 1,4 litri şi 100 CP, având nivelul de echipare Classic, care se anunţă foarte bogat.

Prin comparaţie, cel mai ieftin Volkswagen Golf are un preţ de pornire de 16.975 euro, cu 1.125 euro mai mult decât i30. Preţul e valabil pentru versiunea de caroserie cu doar 3 uşi şi pentru motorizarea de 1,4 litri şi 80 CP, în condiţiile în care nivelul de echipare Trendline este inferior în privinţa dotărilor standard faţă de Classic pentru i30.

Modelul coreean plusează, faţă de Golf-ul de bază, cu o cutie manuală în şase trepte (doar 5 trepte la Golf 1.4), cu un portbagaj mai încăpător (378 litri faţă de 350 litri la Golf), precum şi cu un interior care ni se promite mai spaţios. Evident, performanţele motorului de 100 CP sunt ceva mai bune decât ale motorului de 80 CP de pe Golf, iar modelul coreean se doreşte şi mai econom.

Hyundai i30 se pare că stă mai bine şi decât alţi rivali de clasă compactă din Germania: Opel Astra porneşte de la 16.770 euro, iar Ford Focus de la 16.850 euro. În plus, noul i30 urmează să ofere dotări opţionale mult mai evoluate decât până acum: faruri cu xenon, sistem start/stop, plafon panoramic sau cutie automată. Nu vor lipsi din oferă motoarele diesel: un 1.4 CRDi de 90 CP şi un 1.6 CRDi de 110 sau chiar de 128 CP.

Suntem siguri că aşteptaţi cu nerăbdare să aflaţi preţurile noului Hyundai i30 în România, însă acestea vor fi făcute publice în luna martie, o dată cu lansarea acestui model pe piaţa autohtonă. Totuşi, este de aşteptat ca noua generaţie să vină cu o politică de preţuri foarte atractive, fiind estimată o creştere modică de preţ faţă de actualul i30.

VEZI AICI TESTUL ÎN AVANPREMIERĂ CU NOUL HYUNDAI I30

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.