În luna decembrie vom spune "Adio Dacia Logan!"

Producţia modelului care a adus francezilor venituri de aproape 15 miliarde euro şi care a dus Dacia la 8% din exporturile României va lua sfârşit în luna decembrie.

În luna decembrie vom spune "Adio Dacia Logan!" În luna decembrie vom spune "Adio Dacia Logan!"

Proiectul X90, devenit ulterior Logan, a fost demarat în 1998 când Louis Schweitzer, directorul general al Renault de atunci, evoca ideea unui automobil simplu, fiabil, economic, pentru ţările emergente, de două ori mai ieftin decât un Renault Clio, modelul de clasă mică al constructorului francez.

Decizia de a proiecta şi produce maşina de 5.000 de dolari, devenită ulterior de 5.000 de euro, i-a determinat pe francezi să cumpere 51% din Automobile Dacia în 1999 pentru ca ulterior să ajungă la aproape 100%.

"Semnalul" lansării viitorului Logan 2, despre care francezii de la Renault nu au spus deocamdată mai nimic, este dat de modernizarea liniilor de producţie din cadrul uzinei de la Mioveni.:" au declarat oficialii din cadrul Direcţiei de Comunicare a Automobile Dacia.

CITEŞTE MAI MULTE PE WWW.ZF.RO!

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.