În primele două luni din 2019 piaţa auto din Europa a fost în scădere în volum, cu excepţia României

Va fi un viitor diferit

În primele două luni din 2019 piaţa auto din Europa a fost în scădere în volum, cu excepţia României În primele două luni din 2019 piaţa auto din Europa a fost în scădere în volum, cu excepţia României

Piaţa auto de la nivel european a consemnat o scădere uşoară a volumelor în primele două luni, însă România a fost o excepţie, spune Erik Jonnaert, secretar general ACEA (Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile). De asemenea, el consideră că piaţa nu va cunoaşte în acest an o creştere spectaculoasă.

„Ne aşteptăm ca piaţa să fie stabilă în acest an şi la finalul anului vânzările să fie la aproximativ acelaşi nivel cu cel din 2018. Brexitul creează anumite incertitudini şi vedem că piaţa din Marea Britanie continuă să meargă în jos. Aceste incertitudini de la nivel european şi global îi fac pe consumatori să fie mai rezervaţi în ceea ce priveşte aşteptările pentru viitor”, a spus Erik Jonnaert în cadrul evenimentului ZF Transport, Logistics & Automotive Summit 2019.

El conduce cea mai importantă organizaţie a industriei auto europene din iulie 2013. Erik Jonnaert a vorbit şi despre viitorul industriei auto, despre importanţa autovehiculelor autonome, dar şi despre reducerea emisiilor.

„Va fi un viitor diferit, sunt sigur că oamenii vor cumpăra maşini. Dar ceea ce se întâmplă cu generaţia actuală, care nu vede ca deţinerea unei maşini nu este necesară, va influenţa piaţa. Însă, asta nu înseamnă că nu se vor mai cumpăra maşini. Companiilor vor aduce inovaţii. Acestea trebuie să investească în soluţii de mobilitate pentru că acestea sunt viitorul”.

Ce a mai declarat managerul în cadrul evenimentului:         

Sustenabilitatea pentru noi este legată de trei piloni: oameni, profit şi planetă. Trebuie să ne asigurăm că există un echilibru între aceşti trei piloni. În ceea ce priveşte oamenii, vedem că la nivel global există provocări din punct de vedere demografic, populaţia are o tendinţă de îmbătrânire, iar tinerii îşi schimbă preferinţele. 

Sursă: Ziarul Financiar

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.