În sfârşit! Sistemul care face viaţa mai uşoară fiecărui şofer care conduce în Bucureşti va fi repornit

O veste bună

În sfârşit! Sistemul care face viaţa mai uşoară fiecărui şofer care conduce în Bucureşti va fi repornit În sfârşit! Sistemul care face viaţa mai uşoară fiecărui şofer care conduce în Bucureşti va fi repornit

Sistemul de măsurare a traficului rutier din Bucureşti, nefuncţional din 2014, a fost repus în funcţiune, însă doar parţial.

Sistemul de management al traficului pe zona de Sud a Bucureştiului a fost repus în funcţiune, a declarat pentru HotNews.ro Cornel Pieptea, viceprimar al Capitalei. Până la sfârşitul săptămânii ar urma să se pună în funcţiune şi sistemul din partea de Nord.

DOCUMENT OFICIAL - Situaţia reală a reţelei de transport din România. Cum ne deplasăm mai repede: maşină sau tren?

Pieptea a explicat că sistemul are doua mari concentratoare, unul la Piaţa Unirii şi unul la Piaţa Victoriei.  Cel de la piaţa Unirii primeşte date de la circa 25 de intersecţii din Sudul oraşului şi a fost reconectat cu centrul de control. Cel de la Piaţa Victoriei, care primeşte date de la circa 100 de intersecţii din zona de Nord, va fi reconectat cu centrul de control până la finalul săptămânii.

 
 
Bucureştiul are un sistem elaborat de măsurare a traficului rutier. Sistemul a fost montat din 2007 până în 2009 şi a funcţionat cu pauze, până în 2014. Echipamentele de monitorizare a traficului au fost montate în 240 de intersecţii, unde sunt antene, camere de luat vederi şi transmiţători legaţi la semafoare. De asemenea, au fost montaţi senzori în asfalt, la distante de 50, 20 şi 10 metri de intersecţie. Când o maşină parcurge distanţa dintre senzori cu o viteză prea mică, este un semn de aglomeraţie şi dispecerul ar trebui să dea verde semaforului, ca să decongestioneze traficul.
 
Sistemul de management al traficului din Bucureşti nu a mai funcţionat de anul trecut din cauza unor cabluri tăiate accidental, în urma unei lucrări între Piaţa Sudului şi Piaţa Victoriei. Problema nu a putut fi remediată din cauză că nu mai exista un contract de mentenanţă, după ce contractul de întreţinere a sistemului a expirase.
 

VIDEO După ce a evitat un accident în ultima secundă, coboară şi îi aplică o corecţie celui care era să-l lovească

 

Cum arata documentul cu echiparea minimă cerută de poliţişti de la Renault si Porsche pentru maşinile lor de patrulare

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.