Jean Reno şi fibra de carbon: două motive pentru care Bentayga e cool

Încă n-ai găsit motive să primeşti în sufletul tău cel mai mare Bentley creat vreodată? Noi am găsit cel puţin două lucruri noi...

Jean Reno şi fibra de carbon: două motive pentru care Bentayga e cool Jean Reno şi fibra de carbon: două motive pentru care Bentayga e cool

Au trecut doar două săptămâni de când Bentayga a păşit încrezător în lume, anunţându-se - în purul stil britanic - ca cel mai puternic, mai luxos şi mai exclusivist SUV din lume. Unii încă îl văd ca fiind prea mult pentru Planeta asta - pornind de la pachetul picnic din spate până la ceasul de 150.000 € oferit ca dotare opţională sau până la motorul W12 de 6,0 litri, cu 608 cai-putere şi 900 Newtoni-metru.

Dar lumea vrea maşini mari şi puternice, aşa că Bentley nu a făcut decât să profite de dorinţa clientului pentru a crea un SUV de 2,4 tone cu discuri de frână mai mari decât jantele de Logan - au 400 de milimetri în diametru. La discurile lui Bentayga mă refer.

Aşa că 0-100 km/h în 4,0 secunde şi o viteză maximă de 300 km/h nu par chiar atât de înfricoşătoare. Iar dacă vrei mai multă sportivitate, Bentley îţi oferă acum şi „pachete lifestyle”, unul dintre ele înlocuindu-ţi (sau adăugându-ţi) elemente ale caroseriei create din fibră de carbon.

După cum spun oamenii care au muncit la ele, acestea au rolul de a-ţi îmbunătăţi performanţele aerodinamice. Şi probabil că mai slăbeşte masa cu câteva kilograme, cu toate că asta chiar nu s-ar simţi probabil. Nu ştiu cum interpretezi tu asta, însă pentru mine gestul de a merge până la capăt (cu aerul ăsta dinamic) mi se pare unul de curaj. Pachetul prezentat aici se numeşte Styling Specification şi face parte din suita de şase echipări predefinite în care Bentayga este disponibil.

În plus, l-au ales pe Jean Reno să vorbească despre elementul „extraordinar”, în timp ce stă în creierul munţilor lângă un munte de maşină. Pentru cei care nu înţeleg cine e tipul în vârstă care seamănă un pic cu Steve Jobs - vă recomand filmele Léon, Tais-toi!, Ronin sau L'immortel. Şi Wasabi. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.