Kia a obţinut prima poziţie în rândul brand-urilor auto non-premium în studiul J.D. Power Initial Quality

Pentru al cincilea an consecutiv, Kia s-a clasat pe prima poziţie în rândul brand-urilor auto non-premium, în studiul J.D. Power - Initial Quality Study 2019 (IQS) realizat în SUA, raportând 70 de probleme la 100 automobile, o îmbunătăţire de două puncte faţă de rezultatele anului trecut.

Kia a obţinut prima poziţie în rândul brand-urilor auto non-premium în studiul J.D. Power Initial Quality Kia a obţinut prima poziţie în rândul brand-urilor auto non-premium în studiul J.D. Power Initial Quality

Pentru al cincilea an consecutiv, Kia s-a clasat pe prima poziţie în rândul brand-urilor auto non-premium, în studiul J.D. Power - Initial Quality Study 2019 (IQS) realizat în SUA, raportând 70 de probleme la 100 automobile, o îmbunătăţire de două puncte faţă de rezultatele anului trecut.

Succesul Kia în studiul IQS a fost realizat de patru modele - Rio, Forte, Sportage şi Soul - acestea fiind incluse în top 10 automobile din industrie, cele mai multe dintre toate brand-urile auto. În plus, Kia a înregistrat performanţe de top în segmentele Small Car (Rio), Compact Car (Forte), Small SUV (Sportage) şi Minivan (Sedona).

„Clasarea încă o data în topul tuturor brand-urilor de masă, în studiul J.D. Power - Initial Quality Study din SUA, este o onoare extraordinară, însă câştigarea acestei poziţii de lider pentru cinci ani consecutiv arată, fără echivoc, angajamentul Kia pentru calitate şi pentru îmbunătăţirea experienţei proprietarilor la volanul automobilelor noastre” a declarat Michael Cole, Chief Operating Officer şi EVP al Kia Motors America.

„Cu patru modele câştigătoare în segmentul din care au făcut parte şi trei modele în plus situate în top trei în segmentele lor, e clar că filosofia brand-ului ‘Give It Everything’ (Kia oferă tot) a dat o familie de modele de clasă mondială.”

Raportul anual JD Power a analizat răspunsurile oferite de 76.256 participanţi care au evaluat 257 de automobile din 26 de segmente auto. Automobilele au fost evaluate din punctul de vedere al experienţei de condus, al motorului şi performanţelor transmisiei prcum şi pe baza unei game largi de probleme de calitate raportate de către proprietarii automobilelor.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.