La Octavia te poţi uita, dar la tuning-ul ăsta … ba! [SUPERGALERIE FOTO]

Autor: Alexandru Banu 28 nov. 2016 Știri auto

Andrei a început cu un Clio şi a sărit calul putere la Octavia. Una care arată delicios de bine, de îţi vine s-o mănânci din priviri. Pe lângă culoarea asta mortală, Octavia 2 by Andrei Angheluţă are numai lucruri grozave pe dedesubt. Şi omul nu se opreşte aici. Să-i dăm cu interviul, maestre!

 

Ce maşină avem noi aici?

 

Skoda Octavia 2, 1.9TDI 105cp, 2008.

 

Când te-ai apucat de modificări, ce modificări i-ai făcut şi cât ţi-au luat ca timp?

 

Maşina o am de nouă, din martie 2008, iar unele din piesele destinate modificărilor au fost achiziţionate înainte să fie livrată maşina. Am început cu lucruri mărunte (eleron lamelar, tipsuri evacuare, vopsit fustele şi bandourile, pedale RS, grilă badgeless, navigaţie oem etc). În 2012 am montat arcuri sport H&R -50mm şi am pus un set de jante 18″ originale de Skoda Superb, în 2013 am schimbat bara faţă şi spate cu unele de RS, iar pe parcursul anilor am mai schimbat diverse seturi de jante (BBS VZ033 18″, BBS CK 19″, BBS Speedline Gold 19″) şi diverse lucruri mărunte (frâne faţă 312mm, trimuri interior piano black, folie geamuri etc).

 

Anul acesta am revopsit-o culoarea nardo grey, am montat un difuzor pentru bară spate de Octavia 2 RS+ Concept şi am rămas la un set de jante BBS Speedline lăţime 8.5, 19″, et 45 cu distanţiere spate de 20mm pe axă.

 

 

Unde ai făcut-o, câţi oameni au lucrat la ea?

 

Majoritatea pieselor au fost luate de mine separat. Nu au fost efectuate modificările într-un anumit loc, unele fiind făcute de mine, altele la diverse serviceuri/ateliere.

 

Ai avut vreo problemă tehnică în timpul modificărilor? 

 

Nu am întâmpinat nicio problemă serioasă. La un moment dat am prins o promoţie şi am cumpărat o suspensie reglabilă FK de la care nu aveam aşteptări prea mari având în vedere preţul şi s-a dovedit a fi destul de proastă fiindcă dacă o lăsăm mai mult decât este în prezent, la denivelări făcea balans destul de mare şi îmi atingea destul de rău. Am renunţat la ea şi am revenit la arcuri deocamdată.

 

OCTAVIA 2 TUNING ÎN ROMÂNIA [GALERIE FOTO]

 

E ceva ce ţi-ai fi dorit să-i faci în plus şi nu ai reuşit?

 

O suspensie reglabilă de calitate îmi doresc de ceva timp, în special KW V3.

 

E prima maşină pe care o modifici sau ai mai modificat altele în prealabil?

 

Am mai avut pentru scurt timp un Renault Clio Bicorp la care am mai făcut diverse (arcuri sport, bară faţă Clio Sport, etc).

 

Cât costă maşina asta acum – preţul intial model stoc + modificări. 

 

Preţul ei iniţial în 2008 a fost 19.832 euro. Având în vedere că modificările au fost făcute într-un timp destul de îndelungat nu am ţinut evidenţa cheltuielilor. Octavia 2 acum începe de la 5000euro, „condusă de un doctor în afară”. Octavia 2 stoc similară cu a mea ca istoric (an, km puţini, întreţinută, prim proprietar) costă în jur de 7500 euro.

 

Mai sunt în Bucureşti maşini ca ale tale sau poate chiar mai tari?

 

Mai sunt destul de multe Octavia 2 modificate în Bucureşti, dar asemănătoare cu a mea nu mai este niciuna. Legat de „mai tare” sau „mai puţin tare” depinde de gusturile fiecăruia. Din punctul meu de vedere singura Octavia 2 din Bucureşti care mă impresionează ca aspect este cea a lui Ştefan GZE.

 

De ce pasiunea asta cu „stricatul” maşinilor? Mulţi vă acuză că nu puteţi merge cu ele aşa joase şi că nu mai sunt funcţionale.

 

De mic sunt pasionat de maşini şi de „stricatul” lor. În copilărie stricăm machetele schimbându-le roţi, faruri şi toate prostiile.. acum le stric pe cele reale.. 

 

Eu folosesc maşina aceasta zilnic şi legat de mersul cu o maşină joasă sunt de părere că dacă îţi doreşti să mergi cu ea aşa şi eşti atent, se poate fără probleme.

 

  

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide