Land Rover celebrează istoria lui Defender cu un desen uriaş pe nisip şi anunţă noutăţi în gamă

Cei de la Land Rover vor încheia producţia actualului Defender, care va fi înlocuit de un model complet nou în 2016, sau chiar de o familie de modele. Cei de la Land Rover au hotărât să-şi ia însă adio de la Defender într-un mod inedit: trasând o siluetă pe o plajă.

Land Rover celebrează istoria lui Defender cu un desen uriaş pe nisip şi anunţă noutăţi în gamă Land Rover celebrează istoria lui Defender cu un desen uriaş pe nisip şi anunţă noutăţi în gamă

Zilele actualului Defender sunt numărate. Vom vedea noul Defender spre finalul anului, iar acesta va intra în producţie din 2016. Cum britanicii sunt, în ciuda aparenţei lor flegmatice, nişte emotivi, au hotărât să-şi ia adio de la bătrânul Defender într-un mod inedit: au desenat silueta acestuia pe nisip, pe o plajă din Red Wharf Bay, Ţara Galilor, chiar în zona unde s-a născut ideea Land Rover-ului original, acum 68 de ani.

Şase modele Defender de generaţii diferite au trasat o linie lungă de peste un kilometru pe nisip, pentru a reda silueta inconfundabilă a Defenderului - nu a fost deloc uşor, pentru că tot desenul trebuia terminat înainte ca fluxul să vină şi să şteargă tot. Cu ocazia asta, Land Rover a anunţat şi trei ediţii speciale de Defender, care vor încheia cariera îndelungată a acestui model, înainte ca înlocuitorul său să apară pe piaţă.

Noua gamă Land Rover şi noul Defender 2016: ce ştim până acum despre ele

Planurile Land Rover sunt simplu de înţeles: vor avea trei familii de maşini - Range Rover, Discovery şi Defender. Prima se ocupă de lux, a doua pune accentul pe confort premium cu accent pe versatilitate, iar a treia, pe capacităţile off-road şi utilitate.

Au diversificat gama Range Rover la patru modele (Range Rover, Range Rover LWB (ampatament mărit), Range Rover Sport şi Range Rover Evoque), iar acum vor face acest lucru şi cu gama Discovery. Dacă gama Range Rover va fi focusată pe interioare de lux şi motorizări extrem de puternice, gama Discovery va păstra şi îşi va extinde versatilitatea, pentru utilizarea de zi cu zi.

Conceptul Vision anunţă formele noului Land Rover Discovery

Noul Land Rover Discovery Sport înlocuieşte Freelander-ul şi este lansat luna aceasta, iar viitorul Land Rover Discovery, deja anunţat de conceptul Vision, va fi lansat în 2016. Dar se pare că nu se vor opri aici, designerul şef al celor de la Land Rover lăsând să se înţeleagă că vom avea o întreagă familie de modele Discovery. Nivelul de echipare este premium, dar accentul este pus pe modularitate şi familie.

Tot în 2016 va fi lansat şi noul Land Rover Defender, care se pare că va fi primul dintr-o familie de cel puţin 3 versiuni - un model standard, un model cu ampatament extins şi un model în 3 uşi. Conform celor declarate de Gerry McGovern, Chief Creative Officer la Land Rover, noul Defender va păstra abilităţile off-road pentru care este celebru, dar va încerca să se diversifice pentru a atinge o plajă cât mai largă de clienţi. Dacă în Orientul Mijlociu şi Rusia, de exemplu, sunt preferate maşinile de mari dimensiuni, în Europa se vând mult mai bine modelele compacte. În plus, va exista cu siguranţă şi un model în 3 uşi, eventual decapotabil.

Noile Defender nu vor semăna cu conceptele de acum 4 ani, dar ideea de bază rămâne: off-road, utilitate, distracţie

Mai ştim, tot din spusele designerului Land Rover, că viitoarele Defender nu vor semăna cu conceptele DC 100 prezentate în urmă cu patru ani la Frankfurt, designul actual fiind orientat mai mult pe linii simple şi dinamice.

Iar în viitorul puţin mai îndepărtat, am putea vedea chiar şi un Range Rover care nu este SUV, firma britanică intrând puţin pe teritoriul lui Jaguar, dar cu accent pe confort suprem şi pe abilităţi all-road. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.