LeasePlan România raportează o creştere de 3,5% a cifrei de afaceri în 2013

Pe fondul unei stagnări a pieţei, LeasePlan România şi-a depăşit obiectivele propuse în anul 2013 şi a înregistrat creşteri în ceea ce priveşte cifra de afaceri şi portofoliul.

LeasePlan România raportează o creştere de 3,5% a cifrei de afaceri în 2013 LeasePlan România raportează o creştere de 3,5% a cifrei de afaceri în 2013

Lider pe piaţa de leasing operaţional din România, LeasePlan a înregistrat o cifră de afaceri de 41 de milioane de euro la finalul lui 2013, o creştere cu aproximativ 3,5% faţă de 2012.

Compania a reuşit totodată să mărească numărul de autovehicule administrate, ajungând la 9.100 de unităţi, o creştere evaluată la 20% faţă de anul 2012.

"Anul 2013 a fost marcat, în urma dificultăţilor economice şi a modificărilor legislative care au creat nesiguranţă, de o lipsă de cerere pe piaţa de leasing operaţional. Cel puţin în prima jumătate a anului, nu au existat aproape deloc licitaţii pentru managementul de flote. În plus, cele puţine existente au fost din partea firmelor care deja utilizau leasingul operaţional şi astfel, în lipsa unor noi companii care să treacă la externalizarea administrării parcurilor auto, piaţa a stagnat", a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

Pentru 2014, obiectivele LeasePlan România sunt continuarea creşterii de flote şi consolidarea poziţiei de lider al pieţei. Mai mult, compania se va concentra primordial pe investiţia în maşini noi, programe şi software dar şi în acţiuni de responsabilizare socială, în special prin platforma "SIGUR LA DRUM" - dezvoltată împreună cu Bogdan Marişca, pilot în cadrul Napoca Rally Academy. Acesta se adresează tuturor conducătorilor auto din România şi oferă informaţii, sfaturi practice şi demonstraţii video.

Compania estimează că va investi în anul 2014 peste 35 de milioane de euro - fonduri provenite de la compania-mamă - în achiziţia de noi autovehicule, "schimbând prefixul" şi atingând astfel 10.000 de unităţi în administrare.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.