Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes

Folosind grafice din softurile statistice Lexus încearcă să ne transmită că pentru ei opţionalul este standard şi că spre deosebire de rivalii germani primeşti ceea ce vezi…

Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes

Lexus reuşeşte cu un singur foc să lovească în toate campaniile de marketing ale rivalilor nemţi. BMW a mers pe ideea de bucurie (Joy), Audi ne-a spus că progresul este frumos (Progress is beautiful), iar Mercedes-Benz scoate în faţa eleganţa. Divizia de lux de la Toyota le dă tuturor o replică spunând: "Nu este nicio, bucurie, nici un progres şi nici eleganţă să păteşti extra pentru ceva care ar trebui să fie standard" ("There's NO JOY, NO PROGRESS, NO ELEGANCE, in paying extra for what should come standard"). Foarte inteligent japonezii îşi ilustrează campania cu grafice în care exemplifică opţionalele standard, într-o manieră ironică foarte evidentă..

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.