Licitaţia s-a oprit la de 17 ori mai mult suma aşteptată

O dată, de două ori, adjudecat

Licitaţia s-a oprit la de 17 ori mai mult suma aşteptată Licitaţia s-a oprit la de 17 ori mai mult suma aşteptată

Noi suntem ăia care ne măsurăm banii pâine, unt, caşcaval şi o rată la Prima Casă pentru 60 de metri pătraţi utili. Noi suntem cei care sperăm la o mărire de 20% la un salariu cu 3 zerouri după o denominare de 4. Ne consolăm că punem capul liniştiţi pe pernă noaptea şi că nu avem duşmani.

Dincolo, în partea cealaltă cum ar veni, sunt cei care au pierdut noţiunea zerourilor cu euro în faţă. Cei pentru care banii sunt o joacă şi numai puterea mai contează. Că e la nivel regional, global sau în cercul de prieteni, nu mai contează foarte mult. Iar atunci când banii îi apreciezi mai bine după kilogramele la cântar decât după suma lor, nu se mai pune problema să-ţi permiţi ceva. Ferrari, Bugatti, o casă pe Coasta de Azur sau un private jet vin în întreţinerea lunară de bază. Iar nivelul unora e atât de sus că pot da şi pe un ceas nişte zeci de milioane de euro. Ambiţia în grupurile de oameni bogaţi se măsoară de cele mai multe ori nu în obiectul propriu-zis, ci în istoria lui. Contează cine a condus maşina X sau cine a purtat ceasul Y.

În Weekend s-a vândut unul dintre cele mai scumpe obiecte din lume raport mărime-preţ. Cineva strict-interzis publicului muritor de rând a dat 17.7 milioane de dolari pe un ceas. Acum vine povestea care a vândut produsul la de 17 ori valoarea aşteptată de casa de licitaţii.

Ceasul este un Rolex Daytona, ediţie specială purtată de însuşi Paul Newman. Ceasul i-a fost cumpărat de soţia lui – Joanne Woodward – în 1968, de la Tiffany's. Ea i-a gravat pe ceas Drive Carefully Me. Actorul American l-a purtat 15 ani şi l-a consacrat ca Rolex Daytona Paul Newman. El I l-a dat apoi ginerelui – James Cox, soţul lui Nell Newman – în 1984, ca un cadou pentru renovarea proprietăţii familiei, din Connecticut. Cu binecuvântarea soţiei, James Cox a vândut ceasul la licitaţie cu fix 17.752.500 de dolari. Este un nou record pentru ceasuri vândute la licitaţii. Iată cât de frumos se încheie poveştile inestimabile ale obiectelor de milioane de euro. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.