Exclusiv  LIVE PARIS 2010: Standul Audi

Cei de la Audi au impresionat printr-un show de prezentare bine pus la punct, dar şi prin aducerea în centrul atenţiei a două concepte, pe lângă premiera singurului coupe-hatcback din acest moment în clasa mare.

Principala nouate în standul Audi la Salonul Auto Paris 2010 s-a numit Audi A7, fiind vorba despre răspunsul în altă partitură pe care germanii îl dau celei de-a doua generaţii Mercedes CLS.

Noul Audi A7 este un fel de hatchback-coupe-cu-4-usi, fiind foarte masiv, dar si elegant

Vorbim de o maşină lifestyle, cu o alură reuşită şi fluidă, dar şi cu o parte frontală care, deşi inspiră o imagine de marcă puternică, începe să devină aproape plictisitoare. Oricum, este clar că noua generaţie Audi A6 va avea partea frontală aproape la fel conturată.

În ce priveşte Audi A7, lucrurile devin foarte interesante în partea din spate, stopurile exprimând multă eleganţă, iar hayonul masiv ascunde un portbagaj chiar practic, deşi vorbim de o maşină life-style. Dacă vreţi, Audi A7 poate fi considerat o alternativă mai ieftină la un Porsche Panamera, dar şi un concurent interesant pentru Mercedes CLS.

Interior foarte luxos si cu tuse extravagante pentru Audi A7

Ce rămâne important de menţionat: maşina arată în realitate mult mai masivă decât pare în imagini, fiind aproape de nivelul unei limuzine Audi A8. Păcat doar că, pentru neiniţiaţi, va fi foarte uşoară confuzia cu un Audi A5, care vine cu aceeaşi formă, aşa încât nota de originalitate a lui A7 nu este prea puternică.

În domeniul conceptelor, nemţii ne-au gratulat nu doar cu unul, ci au expus chiar două maşini. Nu putem spune că vorbim despre nişte dream-cars, deoarece par foarte aproape de versiunile de producţie.

Audi Quattro Concept sintetizeaza 30 de ani de sportivitate quattro Audi

Noul Audi Quattro Concept exprimă pur şi simplu agresivitate, îmbrăcată într-un stil neo-clasic, având muchii şi linii tăioase, aproape brutale. Nu am primit răspuns la întrebarea dacă vorbim de un înlocuitor al actualei game Audi TT sau de o nouă gamă, care, conform zvonurilor, ar urma să poarte indicativul R4.

Ceea ce ar însemna că, în viitorul apropiat, am putea avea parte de un frăţior al redutabilului R8, care să pună un mare accent pe sportivitate, dar şi pe un caracter mai purist şi un interior mai spartan.

Audi e-Tron Spyder a putea prefigura un model decapotabil sportiv

Despre Audi e-Tron Spyder putem afirma clar că va rămâne doar la rangul de concept, dar suntem siguri că prefigurează un cabriolet - de ce nu, chiar un R4 Roadster. Principial, este versiunea decapotabilă a conceptului e-Tron de la Detroit 2010, iar în practică reuşeşte să rafineze foarte bine spiritul sportiv al mărcii.

Pentru că tot vorbim de sportivitate, mai trebuie menţionate alte două apariţii în standul Audi: R8 GT, cel mai puternic R8 în acest moment, care se diferenţiază destul de discret de versiunile inferioare, dar şi cel mai puternic Audi A1, al cărui motor de 1,4 litri turbo a fost dus până la 185 CP.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.