Locul 1 pentru Nissan la satifacţia în service

Marca Nissan s-a poziţionat pe primul loc în topul preferinţelor românilor privind nivelul de satisfacţie faţă de service, conform studiului realizat de Auto.ro şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.

Locul 1 pentru Nissan la satifacţia în service Locul 1 pentru Nissan la satifacţia în service

Analiza a fost realizată în perioada mai-octombrie 2011, pe un eşantion reprezentativ de 26.525 respondenţi cu varsta de peste 18 ani. Metoda folosită a fost sondajul online. La capitolul satisfacţia faţă de service, Nissan a înregistrat cel mai mare număr de respondenţi foarte multumiţi: 49,7%. Reţeaua de reparatori Nissan este reprezentată în 22 de oraşe din România şi cuprinde 24 de ateliere service autorizate.

"Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în perimetrul âanzării de vehicule noi cât şi în serviciile postvânzare. Investiţiile în tehnologie şi inovaţie au reuşit să poziţioneze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor însă acestea au fost întotdeauna însoţite de investiţii în calitatea serviciilor post-vanzare. Nivelul de satisfacţie înregistrat în studiul este o confirmare că, în România, activitatea de service a reţelei Nissan se desfăşoară în parametrii aşteptaţi" , a declarat Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.