Maşina precum ciorba de burtă: ori o iubeşti, ori o urăşti. Noi punem şi smântână (galerie foto)

Aviz favorabil ProMotor

Maşina precum ciorba de burtă: ori o iubeşti, ori o urăşti. Noi punem şi smântână (galerie foto) Maşina precum ciorba de burtă: ori o iubeşti, ori o urăşti. Noi punem şi smântână (galerie foto)

Parcă se aud deja comentarii cu “franţuzească!”. Să-ţi iei TU Renault, Logan, Citroen. Parcă-ţi înjuri prietenii de mamă când vorbeşti despre ele. Noi ştim că Peugeot a fost mereu o marcă avangardistă, de la 2CV la primele suspensii hidraulice (alea de-ţi ridicau maşina în anii 50). Şi mai ştim că nu vedem la niciun salon concepte atât de spectaculoase ca Peugeot-urile, Citroen-urile şi Renault-urile. Numai anul ăsta, un concept Renault (Trezor)  a luat premiul la Villa d’Este, în Italia.

Să nu uităm că atunci când a fost lumea înnebunită după PT Cruiser-ul american, Citroen a fost prima care a scos C3-ul în aceeaşi notă neoretro.

Acum, forţa trustului PSA (Peugeot – Citroen) a crescut prin achiziţionarea mărcii Opel de la General Motors. Aşa că vorbim de o forţă auto care s-a întărit cu un nume participant direct la succesul GM de a fi ani în şir producătorul No. 1 mondial.

Cactus a fost un nou model Citroen care a luat ochii clienţilor. A împărţit lumea în două. Cei care l-au plăcut şi l-au considerat interesant şi altfel. În partea cealaltă au fost cei care nu au înţeles design-ul cu acele bandouri laterale late. A fost printre puţinele maşini speciale care au apărut în ultimpul timp. El şi Nissan Juke, după părerea noastră.

Acum, Citroen revine cu facelift-ul, care chiar e ceea ce ar trebui să fie un facelift. O distilare a noii generaţii sau a primului model (în acest caz) ridicat pe platforma lui C3.

Maşina nouă care intră pe piaţa în primăvară o să aibă şi nişte suspensii noi – Hydraulic Progressive Shock Absorbers” –, care – spun cei de la Citroen – le dau şoferilor impresia că merge pe un covor fermecat. Amortizoarele au nişte opritoare hidraulice care intervin şi atenuează progresiv cursele ample ale suspensiei.

Citroen C4 Cactus o să aibă şi alte scaune, mai confortabile.

Două motoare noi sunt pe lista de puteri pentru maşină (diesel-uri de 120 şi 130 de cai). Cele vechi, de 80 şi 110 cai-benzină, precum şi cel  de 100 de cai diesel, nu dispar.

Pentru cei care înţeleg declaraţia de culoare şi spiritual acestei maşini, Citroen a pregătit multe configurări şi combinaţii de material şi culori.

Sistemele de siguranţă includ tehnologii recente pe care le au majoritatea maşinilor bine-dotate.   

 

Autor Alexandru Banu

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.