Mazda a înregistrat o creştere de 38% a vânzărilor în România

Mazda a înregistrat o nouă performanţă în 2013, raportând o majorare semnificativă a vânzărilor în România, mai exact cu 38% comparativ cu nivelul anului 2012.

Mazda a înregistrat o creştere de 38% a vânzărilor în România Mazda a înregistrat o creştere de 38% a vânzărilor în România

Cel mai bine vândut model Mazda în 2013 a fost CX-5, cu 253 de unităţi, reprezentând o creştere de 53% comparativ cu 2012, în timp ce noua Mazda3 a înregistrat o majorare de 33%, cu 182 de unităţi comercializate.

Cea mai mare creştere în procente a fost însă raportată de noua Mazda6, cu o creştere de 257% (157 de unităţi). Performanţe similare au fost raportate pe toate pieţele importante din Europa.

"Noile modele Mazda au continuat să raporteze creşteri semnificative pe tot parcursul anului trecut, deşi piaţa automobilelor noi se confruntă în continuare cu dificultăţi. Clienţii au ales Mazda pentru tehnologiile avansate implementate, design-ul aparte, dar şi performanţele de excepţie", a declarat Dragoş Grapinoiu, Marketing Manager Mazda România.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.