Mazda a primit recunoaşterea Top Safety Pick+ în ceea ce priveşte siguranţa

Distincţia a fost acordată de către IIHS în ceea ce priveşte siguranţa...

Mazda a primit recunoaşterea Top Safety Pick+ în ceea ce priveşte siguranţa Mazda a primit recunoaşterea Top Safety Pick+ în ceea ce priveşte siguranţa

Cinci modele Mazda actuale (cu specificaţii pentru piaţa din SUA) testate în Statele Unite ale Americii de către Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), printre care noua Mazda CX-5, au fost distinse de această organizaţie nonprofit cu cel mai mare rating în ceea ce priveşte siguranţa: Top Safety Plus+.

IIHS evaluează rezistenţa la impact prin cinci teste: accidente frontale mici şi moderate, accidente laterale, de rezistenţă a plafonului, a tetierei şi a scaunului, în condiţiile unei loviri din spate. Pe lângă acestea, se evaluează performanţa farurilor şi prevenirea accidentelor frontale prin intermediul sistemelor de avertizare de coliziune şi de frânare automată.

Modelele Mazda testate în 2017 au fost Mazda CX-9, Mazda CX-3, Mazda3, Mazda6 şi cel mai recent noul CX-5. Fiecare dintre ele au primit încadrarea Top Safety Pick+ atunci când modelul a fost echipat opţional cu sistemul de prevenire a accidentelor şi faruri adaptabile LED, caracteristici care fac parte din tehnologia avansată şi inovatoare i-ACTIVSENSE, ce susţine şi ajută conducătorul auto.

În conformitate cu IIHS, Mazda este singurul producător de automobile dintre 16 producători de echipamente originale care primeşte rating Top Safety Pick+ pentru toate modelele actuale testate în 2017. Aceste rezultate au fost posibile deoarece toate modelele s-au comportat bine în categoria nou adăugată, cea de performanţă a farurilor, precum şi în categoriile deja existente de  evaluare a rezistenţei la impact.

Noua caroserie SKYACTIV-Body, parte din gama de tehnologii SKYACTIV, este uşoară, pentru plăcerea condusului, dar, în acelaşi timp, oferă performanţe excelente în ceea ce priveşte siguranţa coliziunii, după cum arată rezultatele testului IIHS.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.