Mazda oferă asistenţă tehnică gratuită

Mazda a lansat în România serviciul Mazda Europe Service (MES), prin intermediul căruia posesorii autovehiculelor Mazda beneficiază gratuit de asistenţă tehnică pe întreg teritoriul Europei.

Mazda oferă asistenţă tehnică gratuită Mazda oferă asistenţă tehnică gratuită
Prin Mazda Europe Service, Mazda asigură asistenţă în caz de defecţiune şi recuperarea vehiculului în caz de accident, avarii tehnice sau electrice. De asemenea, acest serviciu este folositor în situaţia în care şoferul pierde cheile sau rămâne fără combustibil. Pentru a permite continuarea călătoriei, MES acoperă, dacă este cazul, costurile de cazare şi transportul.

Pachetul MES este valabil fără costuri suplimentare pe întreg teritoriul Europei
pentru toţi cetăţenii români posesori ai unui vehicul Mazda, 24 de ore din 24, timp de 365 de zile pe an. Servicul MES intră în vigoare automat în momentul achiziţionării unui automobil Mazda nou sau a efectuării reviziei anuale şi este valabil 12 luni sau 15.000/20.000 de kilometri parcurşi (funcţie de modelul achiziţionat). La fiecare revizie a maşinii realizată la un dealer Mazda autorizat, această perioadă va fi prelungită până la o durată de zece ani de la prima înregistrare a vehiculului.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.