Mazda şi-a majorat vânzările cu 58%

Vânzările Mazda în România au crescut cu 58% în primul semestru, la un total de 720 de unităţi, raportând o cotă de 2,5% din piaţa de autoturisme de import după primele şase luni.

Mazda şi-a majorat vânzările cu 58% Mazda şi-a majorat vânzările cu 58%

 


Vânzările Mazda în România au crescut cu 58% în primul semestru, la un total de 720 de unităţi, raportând o cotă de 2,5% din piaţa de autoturisme de import după primele şase luni. În iunie, Mazda a vândut 167 de autoturisme, cu 69% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Totodată, producătorul a vândut 60.571 de maşini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cota de piaţă a ajuns la 1,4% în Europa. Mazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unităţi cumpărate, acesta menţinându-şi poziţia din primele trei luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piaţa din România în primele şase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unităţi comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unităţi vândute, în creştere cu 33% faţă de anul trecut.

Şi în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modele care au susţinut vânzările, adjudecându-şi 46% din volumul total comercializat. Mazda6 a înregistrat cea mai mare creştere dintre toate modelele, astfel că în perioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unităţi, reprezentând cu 44% mai mult decât în semestrul 1 din 2015. 


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.