Mazda – studiu J.D. Power în Germania

Din studiul privind satisfacţia clienţilor realizat în Germania de către compania J.D. Power şi Asociaţii reiese că, posesorii de Mazda sunt foarte mulţumiţi de calitatea şi fiabilitatea vehiculelor produse de constructorul nipon.

Mazda – studiu J.D. Power în Germania Mazda – studiu J.D. Power în Germania

Studiul a vizat aproximativ 20.000 de persoane care deţin autovehicule înregistrate în perioada 2005-2006 şi include companii auto, modele individuale în ansamblu şi separate pe clase, departajate în funcţie de calitate, atractivitate, costuri şi operaţiuni de service.

La studiu au participat 103 modele, întrebările referindu-se la manevrabilitate, frânare, motor, ergonomia din interior şi la alte elemente. Doar zece vehicule au obţinut cel mai ridicat calificativ posibil – “foarte satisfăcut” – iar dintre acestea, două au fost modele Mazda – Mazda6 (clasată pe locul 4) şi Mazda3 (pe locul 6). Îmbunătăţirea faţă de ediţia anterioară este semnificativă, cele două modele plasându-se cu patru, respectiv două locuri mai sus.

Modelele Mazda s-au poziţionat foarte bine şi în cadrul secţiunii care a clasificat vehiculele participante în funcţie de segmentul căruia îi aparţin. Mazda3 a obţinut locul doi în clasamentul segmentului compact – cu un procentaj de 84,4%, surclasând BMW Seria 1 şi aflându-se la o diferenţă de doar 0,02% de locul întâi.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.